Juba siis, kui avalikkuse ette jõudis info reklaamide võimalikust tulekust Netflixi teenusesse, sattus see korraliku kriitikalaviini alla. Nüüd on jutud sealmaal, et aasta lõpuks ongi filmide vahele omajagu reklaame paigutatud.
Netflix plaanib siiski aasta lõpuks tuua teenusesse reklaamid
New York Times kirjutab, et Netflixi juhtkond on oma töötajatele teada andud aasta lõpuks toimuvatest muudatustest. Nimelt luuakse klientidele odavam teenus, sest osa kulu hakkavad katma ettevõtjate reklaamitellimused.
Veidraks teeb selle asjaolu, et alles märtsis ütles Netflixi finantsjuht Spencer Neumann, et reklaamid ei kuulu praegu ettevõtte plaanidesse. Juba aprillis rääkis aga ettevõtte tegevjuht Reed Hastings, et nad kaaluvad siiski reklaame sisaldavate pakettide loomist. Varem oli Hastings öelnud, et Netflix uurib olukorda alles järgmise aasta või paari jooksul.
Otsus reklaame teenusesse lisada on põhjustatud suuresti koroonapandeemiast, mille tõttu kaotati palju kliente. Samuti pani vaatajate arvule põntsu Venemaalt lahkumine.
Netflix poleks sugugi ainus sarnane ettevõte, mis näitab reklaame. Näiteks Ameerika Ühendriikides pakuvad voogedastusteenused Hulu ja HBO Max teenust odavamalt koos reklaamidega. Sellele viidati ka Netflixi töötajatele saadetud kirjas.
Netflix on hakanud rohkem tegelema ka nende klientidega, kes on oma kontoandmeid jaganud inimestega, kes pole isegi samast leibkonnast. Selle probleemi lahendamine võib samuti kaasa tuua rohkem kliente.