KADUNUD SOKID JA PESULAPID ⟩ Telefonimüügi ohver: tagastatud tooted pole kauplejani jõudnud, nüüd nõuab inkasso raha

Annaliisa Köss
, reporter-toimetaja
Copy
Telefoni teel ostetud kaupade puhul on tarbijal 14-päevane tutvumisõigus, mille jooksul võib ta põhjust avaldamata asja kauplejale tagastada.
Telefoni teel ostetud kaupade puhul on tarbijal 14-päevane tutvumisõigus, mille jooksul võib ta põhjust avaldamata asja kauplejale tagastada. Foto: Shutterstock

Mõned päevad tagasi Facebooki gruppi «Märgatud24 Tartus» tehtud postitusest selgub, et nii mõnedki inimesed on hädas e-poega Heihoo, kes väidetavalt määrib inimestele telefoni teel pähe sokke ja pesumasina pesulappe. Tagastatud pakke e-pood teemaalgataja sõnul enam kätte ei saa ning on raha saamiseks väidetavalt pöördunud ka inkassosse.

«Kas kellelgi on veel olnud probleeme e-poega nimega Heihoo?» küsib murelik teemaalgataja Facebooki grupis «Märgatud24 Tartus». Ta jätkab: «Nimelt suutsid nad mu pensionärist emale pähe määrida sokid ja pesumasina pesulapid. Mõlemad pakid tagastati postkontorisse, kuid Heihoo väidab, et nemad pole kumbagi pakki kätte saanud.»

Postitaja märgib, et pakid saadeti tagasi kahepäevase vahega, ja küsib, kui reaalne see on, et kumbki pakk pole kohale jõudnud. «Kuna tegemist on maksikirjaga, siis otsest jälge sellest maha ei jää, samuti pole ka jälituskoodi. Nüüdseks on asi juba inkassos, kuna Heihoo ajab oma raha taga ja väidab, et pole ühtegi tagastatud pakki kätte saanud.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles