Selles relvakonfliktis ei muudetud An-2-sid kaugjuhitavateks, vaid aserist piloodid tõusid koos lennukiga õhku ja lendasid Armeenia kaitseliinide poole. Piloot suunas lennuki Armeenia väeüksuste poole, lukustas rooli õigesse asendisse ja hüppas lennukist langevarjuga välja.
Armeenlased pidid sissetungija vastu avama õhutõrjetule, kuid siis paljastasid nad oma õhutõrjepatareide asukoha.
Vene väed alustasid Ukraina vallutamist 24. veebruaril, kuid seni ei ole nad suutnud iseseisvat riiki anastada. Venemaa president Vladimir Putin lootis, et Ukraina langeb umbes nädalaga, kuid ta ei arvestanud kasakaste järglaste võimsa tahtega oma maad kaitsta ning lääne abiga Ukrainale.
Ukraina väed on suutnud üle kahe nädala Vene vägedele vastu panna ja vastupanu jätkub.
ÜRO andmetel on Ukrainast põgenenud üle kahe miljoni tsiviilisiku, kellest enamik on naised ja lapsed.
Sõja tõttu lääne poolt Venemaale kehtestatud sanktsioonid on juba tunda andnud. Vene rubla väärtus langeb, paljud venelased on jäänud tööta ja palju on ka neid venelasi, kes on Venemaale lõksu jäämise hirmus põgenenud teistesse riikidesse.
An-2 (NATO koodnimi Colt) on Antonovi konstrueerimisbüroos Nõukogude Liidus 1947. aastal loodud ning hiljem Poolas suursarjana ehitatud ühemootoriline mitmeotstarbeline suurim senini veel kasutusel olev kahepinnaline lennuk (biplaan).
An-2 esmalend oli 31. augustil 1947. Aastail 1947–1992 ehitati neid umbes 17 000, sellest Nõukogude Liidus 3855 lennukit, Poolas litsentsi alusel 11 915 lennukit ja Hiina Rahvavabariigis litsentsi alusel 1027 lennukit (2013. aasta seisuga) Y-5 nime all.
Metallkonstruktsiooniga lennuki mõlemad kahetalalised kandepinnad on kuni esimese talani kaetud duralumiiniumplekiga, esitalast tagapool aga impregneeritud lõuendiga.
Mõlema kandepinna allakallutatud tagatiib ja automaatselt ettepoole nihkuvad eeltiivad ning samal ajal 20 kraadi võrra täiendavalt langetatavad kaldtüürid (eleronid) võimaldavad An-2 kasutada väga lühikestel murukattega tõusu- ja maandumisradadel (150–180 meetrit).
Lennuki võimas 1000-hobujõuline õhkjahutusega tähtmootor AŠ-62 on ehitatud Wright R-1820 Cyclone'i litsentsi alusel. An-2 kütuse (aviobensiin oktaanarvuga 92) kulu tunnis on 180 liitrit ja mootoriõli kulu 3 liitrit. Lendurite kabiini mõlemalt istmelt on juhtimine dubleeritud.