«Armastuse maleva» Sander tankla reklaamist: ma ei pea kinni maksma kellegi kannatusi, kui ise kannatan

Getter Trumsi
, Tegevtoimetaja
Copy

Tõsielusaatest «Armastuse malev» tuntuks saanud Sander Leppnurm kommenteeris ühismeedias Olerexi tankla reklaami, millega tänati kliente, kellega üheskoos on saadud Ukrainat toetada. Annetustesse muidu positiivselt suhtuva Sandri arvates on reklaam ebasobiv, kuna seda peavad nägema inimesed, kellel on niigi raske.

«Väga ebasobiv reklaam, kui inimesed käivad selleks tööl, et tankida autot, millega vaja tööl käia,» kommenteeris tõsielustaar Sander Leppnurm Instagramis Olerexi tankla reklaami.

Reklaam, mida Sander silmas pidas, ütleb järgmist: «Kallid kliendid, tänu teile saame üheskoos Ukrainat toetada 100 000 euroga!» Ühismeedias jagatud fotol on ka näha, et Sander maksis tanklas umbes 50 liitri eest ligi 103 eurot. Teisisõnu oli liitri hind tol hetkel üle kahe euro.

«Minu Instagrami-loo point oli, et enamus inimesi, kes peavad autoga tööl käima, on üsnagi raskustes.» – Sander Leppnurm

«Ma ei pea kinni maksma kellegi kannatusi, kui ise kannatan samamoodi,» tõdes ta. Sandri arvates on Olerexi tankla esimene, kes igal võimalusel hinda tõstab: «Et oma kasumit suurendada ja siis sülitate kliendile näkku ka veel.»

Järgmises Instagrami-loos täpsustas Sander, et annetamine on hea asi. «Selle reklaamimine inimesele, kellel raske, on halb.»

«Ega ma ei eelda, et annetus tehtud läbi kütusehinna tõusu. Tahaks loota, et ikka enda kasumist maksid selle. Minu Instagrami-loo point oli, et enamus inimesi, kes peavad autoga tööl käima, on üsnagi raskustes. Näiteks maalt linna tööle jne. Ja nüüd tankides loevad, et antakse raha ära, mida oleks omadel vaja,» lisas Sander täpsustuseks Elu24-le.

Noormees sõnas murelikult, et Eesti rahva raskuste leevendamiseks ei ole midagi tehtud. «Varemgi tehtud selliseid annetusi, kellel iganes maailmas probleem on, aga Eestis aina elu läheb kallimaks. Kütus siiski pole ainult selleks, et enda autosse panna, vaid mõjutab ka toiduhindu ja muid tooteid, mille transpordi hind kasvab.»

Sander pole muidugi ainus, kes on ühismeedias kütuse kallinemist kommenteerinud. Twitteris avaldast arvamust näiteks Jüri-nimeline kasutaja: «USA-s kutsuti firmasid üles sõjast kasu mitte lõikama, meil aga kütus läks kohe maagiliselt ise täitsa kallimaks, sest sõda hakkas.»

Ühismeedias leidub ka neid, kes oskavad olukorra üle veidi nalja visata: «Kütusehinna tõusu juures on meil jäänud üks asi märkimata – lõpuks ometi on õlu odavam kui bensiin.»

Olerex on klientidega samas paadis

«Olerex tegeleb kütuste müügi, mitte tootmisega, tanklaketid hinnatõusult ei teeni, pigem vastupidi,» kommenteeris Olerexi tegevjuht Piret Miller Elu24-le. 

«Oleme klientidega samas paadis, ka meie ootame pigem madalat ja stabiilset hinda. Kasumit teenitakse meie turul mahtudelt, kuid mida kallim on kütus, seda väiksemad on müügimahud ja seda väiksem on ka meie kasum kütuste müügilt,» selgitas tegevjuht.

Miller sõnas lõpetuseks: «Annetus on tehtud Olerexi omanike kasumi arvel ja täname kõiki kliente, tänu kellele on see võimalikuks üheskoos saanud.»

Postimees vahendas 7. märtsil, et nädalaga olid bensiinikütuste hinnad tõusnud 10 senti, diislikütuse hind tõusis nädal varasema reedega võrreldes aga 12 senti. Tol päeval maksis Olerexi tanklas mootoribensiini 98 liiter 1,999 eurot, mootoribensiini 95 liiter 1,949 eurot ning diislikütuse liiter 1,889 eurot.

Põhjuseks on Ukraina sõda, mis on lennutanud toornafta hinna kaugele ülespoole 100 dollari piiri. Põhjamere Brenti toornafta hind tõusis 7. märtsil kümme protsenti, 129,89 dollarini. USA WTI kallines 8,9 protsenti, 125,96 dollarini.

Tagasi üles