Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Kristiina Heinmets-Aigro: klassikaline lihtsus mõjub alati hästi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24.ee moetoimkond
Copy
Kristiina Heinmets-Aigro
Kristiina Heinmets-Aigro Foto: Jelena Rudi

Bastioni moemaja laieneb Inglismaa turule uue kaubamärgiga Beself. Beself on esimene Eestis loodud rõivabränd, mis on toodetud nii Eesti kui Inglismaa turule, suunatud noorele iseteadvale trendikale kvaliteedist lugupidavale naisele.

Veebruari alguses sõlmiti leping Londoni ühe juhtiva PR firmaga Bright Light PR, kes hakkab esindama Beselfi kaubamärki Inglismaal.

Beself on üks esimesi Eesti moebrände, kelle eestvedajatel on avanenud võimalus selline leping sõlmida ja esimesed Inglismaa meelelahutusvaldkonnas tuntud inimesed riietatakse Beselfi kaubamärki märtsi keskel.

Tallinna Lennujaamas uue brändi moeshow peakorraldaja ja Bastioni loovjuht Kristiina Heinmets Aigro ütles, et kogu show ja detailid on inspireeritud Eestimaast ja Inglismaast.

Elu24 uuris pisut ka endise missi tegemisi Bastonis

Kristiina: Loovjuhi staatusesse sattusin seoses Bastioni laienemisega. Niinimetatud modellistaatus  kohustab mind pildistamistel kõik kollektsioonid kauniks kanda, seega pea viimased 13 aastat olen kursis olnud kõigi toodete, materjalide, detailide ja kindlate kollektsioonide must have toodetega.
 
Olles Bastioniga seotud nii mitu aastat ja teades moemaja sees toimuvast nii palju, siis on minul väga lihtne viia moemaja sõnum edasi klientideni ja avalikkuseni. Peale oma näo annan ma Bastionile nüüdsest ka oma hääle.
 
 
Kuidas sujus Bastioni sisenemine Inglismaale?
 
Bastion on viimased viis aastat soovinud siseneda Euroopa turule, kuid kindel leping Inglise PR firmaga Bright Lights PR kirjutati alla alles veebruari alguses.
 
Bastion ei tee midagi ilma kindla visioonita. Erinevatel ülemaailmsetel Fashion Weekidel on võimalik osaleda kõigil disaineritel ja moemajadel, küsimus on kas sellest on ka kasu.
 
 
Millisele naisele on mõeldud Bastioni moelooming?
 
Bastion on oma nägemuselt mõeldud konservatiivsele Põhjmaa naisele. Beself nooremale trenditeadlikule kvaliteedist lugupidavale naisele.
 
 
Kas kannad ka ise meelsasti Bastioni toodangut?
 
Suuremas osas kannan Bastioni ja Beselfi toodangut, sest väga paljud mudelid on kordumatud ja originaalsed. Klassikaline lihtsus mõjub alati hästi.
 
 
Beselfi ülemineku kollektsioon on olnud Bastioni poodides saadaval juba 2011 aasta septembrist. Oktoobris muudeti poodide kontseptsioon, et eraldada kahte moebrändi Bastion & Beself. Viimase poole aasta jooksul on Beself väga hästi vastu võetud ka mitmete Eesti tuntud naiste poolt.
 
 

Märksõnad

Tagasi üles