Pärast kaheaastase frantsiisilepingu lõppemist otsustas Playboy juhtkond jätkata Eesti kõige värvikama ja stiilsema meesteajakirja väljaandmist hoopis uue brändi QOQO (loe: koko) nime all.
Playboy asemele tuleb uus ja seksikas «QOQO»
Senise «Jänku» asemel on nüüdsest uus ja palju ambitsioonikam «Haikala» kujutav logo. Alles jäävad kõik siiani toiminud ajakirjaosad nagu veebikeskkond, modelliagentuur, üritused ja kvaliteetsisuga, nn paksude kaantega ajakiri.
Põhjuseid, miks just kodumaise firmamärgi kasuks otsustati on mitu. Olles iseenda peremees, saab tunduvalt kiirendada kõkvõimalike toimingute läbiviimist. Samuti vabaneb märgatavalt vahendeid parandamaks töö kiirust ja kvaliteeti.
Nüüdsest saab ka vabamalt panustada eesti sportlaste toetamisse, mis on olnud ajakirja üks põhiline mõte ja idee algusest peale. «Võidud koju» nagu öeldakse.
Mis muutub?
Paberväljaande sisu on oluliselt täienenud. Ajakiri sisaldab nüüdsest tunduvalt rohkem huvitavaid artikleid, majandusanalüüse, huumorit, intervjuusid jne.
Pildiseeriad jm modellidega seotud materjalid ilmuvad edaspidi enamasti ajakirja veebikeskkonnas, kus piltide vaatamine on tunduvalt mugavam ja kus saab näha ka videoid.
Mõistagi on veebisisu kõigile tellijaile endiselt tasuta. Veeb avatakse ajavahemikul 27-29.02. Senise kümne korra asemel hakkab paberväljaanne ilmuma kuus korda aastas.