Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Läänemaa haigla personalijuht: eeldame, et mures inimene pöördub esmalt haigla, mitte Facebooki poole

Copy
Haigla. Pilt on illustratiivne.
Haigla. Pilt on illustratiivne. Foto: Madis Veltman

Facebookist on saanud koht, kus paljud inimesed oma muret kurdavad. Nii mõnigi kord on Facebooki grupp esimene koht, kuhu murega pöördutakse. Lihtsam on kirjutada teistele inimestele, kuigi saaks koheselt pöörduda asutuse poole, millega probleem on olnud.   

Facebooki grupis Haapsalu & Läänemaa 9. veebruaril tehtud postituses kirjutas murelik naine sellest, kuivõrd erinev on haigla töötajate suhtumine haigetesse. Naise tuttav on ravil Haapsalus asuvas Läänemaa haiglas. Tuttava sõnul jaguneb personal kaheks – «kuri personal ja hea personal». Ühed töötajad on väga hoolivad ja teised aga vastupidiselt näitavad haigete osas üles hoolimatust. 

«Mure selline, kuidas personali töötajad nii erinevalt suhtuvad inimesesse. Ühed hoolivad, teevad südamega tööd ja eile 8. kuupäeval, kes oli õhtuses ja öises vahetuses, no kohe kuidagi ei viitsinud täita oma kohustusi. Haigel oli 40 palavik, mega palav oli, palus tuua märja rätiku, et panna enda laubale, toodi kuiv rätik. Ütlesin, et võta joogivett, tee rätik ise märjaks siis, kuna haige ei julgenud abi paluda enam,» kirjutab naine. Haige oli varasemalt palunud kohendada oma jalga, sest ta ise liikuda ei saa, kuid personal ei olnud aidanud. Nii ei julgegi haige enam abi paluda.

Tagasi üles