Facebookist on saanud koht, kus paljud inimesed oma muret kurdavad. Nii mõnigi kord on Facebooki grupp esimene koht, kuhu murega pöördutakse. Lihtsam on kirjutada teistele inimestele, kuigi saaks koheselt pöörduda asutuse poole, millega probleem on olnud.
Tellijale
Läänemaa haigla personalijuht: eeldame, et mures inimene pöördub esmalt haigla, mitte Facebooki poole
Facebooki grupis Haapsalu & Läänemaa 9. veebruaril tehtud postituses kirjutas murelik naine sellest, kuivõrd erinev on haigla töötajate suhtumine haigetesse. Naise tuttav on ravil Haapsalus asuvas Läänemaa haiglas. Tuttava sõnul jaguneb personal kaheks – «kuri personal ja hea personal». Ühed töötajad on väga hoolivad ja teised aga vastupidiselt näitavad haigete osas üles hoolimatust.