Naisel hakkas halb ja ta läks Tallinnas Rimi toidupoodi vett ostma. Klienditeenindaja talle aga vett ei müünud, kuna klient ei kandnud halva enesetunde tõttu maski. Kas kauplusel pole ka eriolukorras õigust maskita klienti teenindada? Uurisime Rimilt.
Tellijale
Klienditeenindaja end halvasti tundnud maskita naisele: ma ei müü teile vett
«Mul hakkas halb. Läksin poodi, Rimi, et osta vett. Järjekorda ei olnud. Müüja lösutas kassas, mask lõua otsas. Panin veepudeli lindile ja hakkasin täpset raha otsima. Kus teie mask on, küsis kassapidaja kärmelt. Kotis, vastasin. Miks ees ei ole? Teil ka ei ole ju, ütlesin vastuseks. Ja pealegi mul on halb, ma tahaks kohe juua...» kirjutab Olivia oma Facebooki kontol vahejuhtumist, mis leidis aset ühes Tallinna Rimis. Naise soovile halva enesetunde leevenduseks vett osta vastas klienditeenindaja: «Ma ei müü teile vett.»