Hakkad poes mõne ajalehe, karastusjoogi ja moosi eest maksma ning arve on üle tuhande euro. «Pühapäeva hommik algas mul Rimis odavalt,» naljatleb Anders, kes peaaegu olekski andnud poeketile ei millegi eest korraliku summa.
Poest toidukraami ja ajalehti ostnud Andersit tabas kassas huvitav üllatus: hommik algas mul odavalt...
«Sõitsin hommikul maale ja astusin poest läbi,» kirjeldab Anders. Ta haaras nädalavahetusel Rimist kaasa paar värskeimat ajakirja ja veidi toidupoolist. «Poole silmaga enne maksmist avastasin, et summa on ikka maru suur,» ütleb Anders, kes märkas apsakat viimasel hetkel. «Kassiir naeris ka ja kutsus kellegi, vist juhataja või vahetuse vanema moodi tegelase, kes apsaka siis eemaldas.» Lõpp hea, kõik hea!
Muidugi otsustas Anders kirjutada juhtumist ka sotsiaalmeedias, kus see naerutas paljusid tuttavaid. «Mis imelik džemm see veel on?» naljatleb üks Andersi sõber.
Rimi esindaja Katrin Bats kommenteeris Elu24-le, et pildilt on näha, et kood on sisestatud käsitsi. «Seega, tegu on tootega, mille kood on teenindajal peas olnud, aga see on paraku aja jooksul muutunud. Näiteks, toode on sortimendist välja läinud, vahetunud mõne teise sarnase toote vastu või müügile tulnud uue koodiga,» selgitab Bats.
«Sel juhul toodet vana koodiga enam müüa ei tohiks ning sellele pannakse süsteemi just taolised hinnad, mis peaks nii teenindaja, aga ka kliendi tähelepanu tõmbama,» lisab esindaja.
Bats ütleb, et sarnaseid juhtumeid on ette tulnud varemgi, ent talle ei meenu, et ükski neist oleks välja jõudnud maksmiseni.