Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Lugeja tunneb muret: Eesti Energia infonumbrile helistades olen oodanud juba 50 minutit
Lisatud Eesti Energia kommentaar

Foto on illustratiivne.

FOTO: Shutterstock

Toimetuse poole pöördus lugeja, kellele teeb muret pikk ootejärjekord Eesti Energia infotelefonil.  

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Elu24 toimetusele kirjutas murelik lugeja, kes oli Eesti Energia kõnejärjekorras oodanud juba 50 minutit. Lugeja tundis muret ka kõne maksumuse pärast, kartes, et nii pikalt ootamine läheb talle palju maksma. «Tänasel päeval on meil probleem elektriarvetega. Aga kui Eesti Energia klienditeenindus teenib veel ooteajaga raha, siis millest me räägime. Samal ajal, kui teile kirjutan, olen oodanud klienditeenindajale helistades 50 minutit. Kes mulle selle korvab? Minu kõnelt teenib Eesti Energia raha veel lisaks. Aga paljud kindlasti ootavad samamoodi järjekorras,» kirjutab lugeja. 

Eesti Energia selgitab