Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

STRIIMSILM Netflixi kõige kallim film – tühine raharaisk või briljantne rahvakomöödia?

Copy
«Red Notice»
«Red Notice» Foto: Netflix

Reedel Netflixis esilinastunud seikluskomöödia «Red Notice» on teinud kolme päevaga igati ootuspäraselt puhta töö, tõustes pea igas maailma otsas platvormi striimituimaks filmiks – ka Eestis. Kriitikud hirmkallile action-tükile armu ei anna, publik aga näksib filmi vaadates oma kodust plaksmaisi aga küllalt  rahulolevalt.

Netflix ei sihtinud madalale, kui tuli mullu välja ambitsioonika plaaniga igal nädalal tellijate rõõmuks ja üha võidurelvastuvate konkurentide (HBO Max, Disney+ jt) hirmuks mõne originaalfilmiga lagedale tulla. Ryan ReynoldsiGal Gadoti ja Dwayne Johnsoni staarijõule panustav «Red Notice» on selles mängus selgelt üks Netflixi kõvemaid trumpe – seda näiteks jõulude ajal välja tuleva satiirilise komöödia «Don't Look Up» kõrval, mis lööb terve trobikonna staaride seas letti Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence'i ja Meryl Streepi.

Näitlejate nimistuid vaadates saab üha selgemaks, kui rikas ettevõte on Netflix – Hollywoodi tippnäitlejatele tuleb välja käia 20-30 miljonit dollarit rolli eest. Nii kerkis ka «Red Notice'i» eelarve oletatava 200 miljoni dollari kanti (suurtele stuudiofilmidele tavaline suurusjärk), sest lisaks staaridele tuli maksta ka suurejooneliste võtete eest, mis toimusid muu hulgas Pariisis ja Roomas. Ametlikke rahasummasid Netflix avalikkusega ei aruta, aga arvatakse, et film läks maksma isegi rohkem kui seni platvormi kalleimaks filmiks rehkendatud Scorsese «Irishman». 

Tagasi üles