:format(webp)/nginx/o/2021/11/15/14201934t1hf0e4.png)
Reedel Netflixis esilinastunud seikluskomöödia «Red Notice» on teinud kolme päevaga igati ootuspäraselt puhta töö, tõustes pea igas maailma otsas platvormi striimituimaks filmiks – ka Eestis. Kriitikud hirmkallile action-tükile armu ei anna, publik aga näksib filmi vaadates oma kodust plaksmaisi aga küllalt rahulolevalt.
Netflix ei sihtinud madalale, kui tuli mullu välja ambitsioonika plaaniga igal nädalal tellijate rõõmuks ja üha võidurelvastuvate konkurentide (HBO Max, Disney+ jt) hirmuks mõne originaalfilmiga lagedale tulla. Ryan Reynoldsi, Gal Gadoti ja Dwayne Johnsoni staarijõule panustav «Red Notice» on selles mängus selgelt üks Netflixi kõvemaid trumpe – seda näiteks jõulude ajal välja tuleva satiirilise komöödia «Don't Look Up» kõrval, mis lööb terve trobikonna staaride seas letti Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence'i ja Meryl Streepi.