Kui me ei ole just kirjaoskamatud, kellele see kirjaoskuse lühidusvõimalusi demonstreeriv lugulaul on ettekandmiseks mõeldud, siis me ju saame aru, et kolmel lollil – mis on lisaks veel suvalised asjad, ei tohiks üldse kuhugi asja olla. Hea küll, sellest me võime midagi mõista, et Viisk läheb Tartust Viljandi, mõlemad linnad paistavad narkomaanidest viisuarmastajate poolt silma, tõusevad nii-öelda esiküljele, vohavad lossimäel või Pirogovis ja plärisevad midagi omavahel. Aga Põis ja Õlekõrs? Vabandage väga, kui Mullal oleks valida, ei läheks ma Õlekõrrega kuhugi, eriti kui saatjaks on veel see küllaltki täis Põis, mis lõhki läheb? Ja kui me veel Õlekõrrest räägime, siis, ok, metafoorina võiks seda ju kasutada kui Tartus tüüpiliselt vireleva filoloogiatudengi võrdkuju, kes nägi süüa viimati siis, kui ta linna-vanaema viimase viiruse ajal moonavoorist süsti pihta pani, ent see ei tööta. Asi on selles, et need kolm nõrga eestlase karikatuuri, kes Viljandisse tahavad sattuda – mida iga normaalne inimene teeb ainult poleks tunniks ja sedagi 21. sajandil Folgi festivali aegu –, ei tea ju ise ka miks ja kuhu nad lähevad. Ning sihukese Põiega, mis ähvardab juba lõhki minna, pole mõtet üldse kuhugi ronida – käi kõigepealt peldikus ja asi vask.