Suurbritannia lennundusinsener Richard Godfrey loodab, et uus nõrkade raadiosignaalide andmebaasi kasutatav tehnoloogia aitab lahendada Malaysia Airlinesi jäljetult kadunud lennuki mõistatust.
Tellijale
Kas uus tehnoloogia lahendab seitse aastat tagasi jäljetult kadunud Malaisia lennuki mõistatuse?
Lennuk tõusis 8. märtsil 2014 õhku Malaisiast Kuala Lumpurist ja pidi lendama Hiina Pekingisse. Lennujuhtimiskeskus kaotas Boeing 777-200ERi meeskonnaga kontakti, kui lennuk lendas Lõuna-Hiina mere kohal. Lennukit oli pärast seda umbes tunni näha radariekraanil, kuid siis kadus see jäädavalt. Kadunuks jäid 227 reisijat ja 12 meeskonnaliiget.
Thetimes.co.uk kirjutab, et lennundusinseneri Richard Godfrey teatel on ta välja töötanud tehnoloogia, mis aitab salvestada iga väljuva lennuki ja raadiosignaali kohtumist. See põhineb 2009. aastal loodud andmebaasil, mida nimetatakse nõrga signaali levimise raportööriks (Weak Signal Propagation Reporter, WSPR).