Hiina netipood pätsas Eesti noorte moebrändi disaini

Getter Trumsi
, Reporter-toimetaja
Copy
Hiina kiirmoebränd Shein müüb oma veebilehel kampsunit, mille Eesti noored oma moebrändi tarbeks 2020. aasta sügiseks disainisid.
Hiina kiirmoebränd Shein müüb oma veebilehel kampsunit, mille Eesti noored oma moebrändi tarbeks 2020. aasta sügiseks disainisid. Foto: Kuvatõmmis Shein veebilehelt/Kuvatõmmis Racer Worldwide Instagrami kontolt/Elu24 kollaaž

Miljardeid väärt Hiina kiirmoe jaemüüjat Sheini on aastate jooksul korduvalt loomevarguses süüdistatud. Nüüd on suurfirma endale pätsanud ka Eesti noorte moebrändi disaini.

Kiirmoe jaemüüja Shein asutati Hiinas 2008. aastal ja selle tooteid saab osta 220 riigis. Kuigi tegu on Hiina brändiga, ei reklaami Shein end kodumaal ning on suunatud pigem Põhja-Ameerika ja Euroopa turule, vahendab scmp.com.

Vähem kui 20 dollarit (umbes 17 eurot) maksvate riiete müügiga oli Sheini tulu 2020. aastal kümme miljardit dollarit ehk veidi üle 8,4 miljardi euro, vahendab businessoffashion.com. Hiljuti möödus Sheini rakendus kasutatavuse poolest Amazoni omast, olles kõige populaarsem mobiilirakendus USAs. Kanadas on see praegu neljandal kohal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles