Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

KOHATU? Antsla koolijütsid näevad kooli minnes «Septembris ei joo» reklaami, millega lubatakse paremat seksi

Copy
Antsla Gümnaasiumi lähistel asuv "Septembris ei joo!" välireklaam.
Antsla Gümnaasiumi lähistel asuv "Septembris ei joo!" välireklaam. Foto: Viktor Vartšun/Erakogu

Antsla kohalikud märkasid gümnaasiumi lähistel «Septembris ei joo» reklaami, mis pani nii mõnegi kulmu kergitama. «Parem seks,» seisis reklaamtahvlil. 

Reklaami ja selle paljude silmis sobimatut asukohta jagati Facebookis. «Antsla gümnaasiumi ja muusikakooli vaheline ala. Vast jõuab sihtrühmani,» naljatas postitaja. «Noored ka ju sihtgrupp, kes tegelevad mõlemaga,» sõnas keegi. 

Iga-aastast kampaaniat korraldab tervise arengu instituut. ««Septembris ei joo» kampaania eesmärk on jõuda võimalikult laia sihtrühma ning elanikkonnani, saada kätte ka väiksemad piirkonnad. Antslas on ainult üks piilarist reklaamikandja, mis on suunatud kogukonnale – inimesed, kes seal elavad, töötavad, selles piirkonnas liiguvad,» rääkis tervise arengu instituudi terviseturunduse keskuse projektijuht Karin Kilp Elu24-le. 

Tagasi üles