Täna õhtul stardib Kanal 2s sügishooaeg ning seda uues kuues – värskenduse on saanud telekanali logo ning saadete vahel mängib uus ekraanigraafika.

 

Kanal 2 uuendatud logosse on sisse põimitud kahe elemendi kokku sulamine, joonistades välja numbri 2 silueti. Kanal 2 uue visuaalse identiteedi kujundas Markko Karu, animatsioonide eest kandsid hoolt Karri Kaljend ja Anti Rannus. Uue helikujunduse on loonud Ivar Must. 

«Tahtsime muuta kanalit värskemaks ja rõõmsamaks, pakkudes kaasahaaravat meelelahutust igale vaatajale,» sõnas uue graafika kujundaja Markko Karu. «Olemasolevast kanali tunnusgraafikagast tuli kaasa rõõmus kolla-punane värviskeem ning logo üldine asetus, kõik muu sai juurde voolavust, värviküllust ja kergust,» lisas Karu.

Kanali juhi Jüri Piheli sõnul püütakse vaatamata tänapäevastele ja kõike võimaldavatele tehnilistele lahendustele pilt hoida eelkõige vaatajasõbralikuna. «Kanal 2 programm muutub ja käib ajaga kaasas. Oli aeg muuta ka seda programmi siduv ekraanigraafika kaasaegseks, selgeks ja hästi arusaadavaks.»

Tähelepanelik vaataja leiab Kanal 2 logo uue kujutise ka suve jooksul eetrisse tulnud Duo kanalite (Duo 3-7) logodes, luues nii kokku suurema kanalite perekonna, kus kanali eristajaks on värviskeem ning animatsioonide iseloom.

Sügishooaja lööb Kanal 2s lahti suvepuhkuselt naasev argiõhtune meelelahutussaade «Õhtu!». Avasaates on külas Genka ehk Henry Kõrvits oma naise Maris Kõrvitsaga ja Tuuli Roosma oma mehe Arbo Tammiksaarega. Külla tulevad ka näitlejad Henrik Kalmet ja Martin Kõiv, kes õpetavad saatejuhtidele, kuidas olla KGB-ane.

Kommentaarid
Copy