Tallinki magus kampaania jooksutas kinni kodulehe, mitmed jäid pika ninaga

Joanna Juuse
, Reporter-toimetaja
Copy
Tallinki magus kampaania jooksutas kinni kodulehe, mitmed jäid pika ninaga.
Tallinki magus kampaania jooksutas kinni kodulehe, mitmed jäid pika ninaga. Foto: Mihkel Maripuu/Kuvatõmmis Tallinki kodulehelt

Tallink kuulutas epeenaiskonna olümpiavõidu puhul välja soodsa pakkumise, mis meelitas e-poodi sadu inimesi. Kliendid üritasid tundide viisi lehele pääseda, kuid pidid pettuma, sest e-pood ei laadinud ära ja ostelda polnud võimalik. Tallinki kommunikatsioonijuhi sõnul oli kõik kontrolli all ja klientide heaolu tagamiseks pikendati ka allahindlust.

Kliendid väljendasid pahameelt ka Tallinki e-poe Facebooki lehel, jättes sinna kümneid kommentaare. Mitmed tõdesid, et on oodanud juba tundide kaupa ja lehte värskendanud, kuid ei miskit. Leidus neid, kes olid tooted juba ostukorvi lisanud, kuid vahetult enne ostu vormistamist jooksis kõik taas kokku.

Olukorda võrreldi ka tuludeklaratsiooni esitamise või suure tunglemisega digiregistratuuris, kui vaktsineerimine pea kõigile avatuks kuulutati. Kõik kolm naelutasid inimesed rahutult arvutiekraanide taha. 

Tagasi üles