Rattapileti süsteem tekitab kohe alguses segadust. Klientidele on hind krõbe, piletimüüjatel aga närvikulu senisest suurem, tõendab kontol Mitte_Tallinn jagatud lugu.
Rongide rattapileti süsteem «töös»: miks te mulle valetasite, et ratast ei ole? (2)
Ratta- ja rohelinna entusiastide Instagrami story's jagati lugu, mis annab aimu, kui hästi rattapileti süsteem Elronis toimib. Uus kord hakkas kehtima sel esmaspäeval.
«Piletimüüja ei suuda rattaomanikku tuvastada ja pani omanikuta ratta kõigi sõitjate vahel enampakkumisele,» kirjeldati postituses irooniliselt. Ratta alghinnaks olevat rattapilet, mis tähendas muidugi seda, et omanik pidanuks pileti eest maksma.
«Veel pole ostjat leitud, Tartuni on kaks peatust,» lisati. Saaga sai aga järje enne peatust, kui tuli välja, kes on päris omanik. «Piletimüüja püüdis omaniku siiski enne Jõgevat kinni.»
Viimane oli ka kõvasti pahandada saanud: «Miks te mulle valetasite, et ratast ei ole?!» Põhjus oli aga hoopis ootamatu – sõitja ei mõistnud eesti keelt. «Sorry, in English?» päris ta. «Piletimüüja turtsatas, toksis piletimüügimasinasse 4,20 € ja ütles pahaselt: «Pay, please!»» kirjeldati saaga tulemust.