Kõigi eelduste kohaselt lähikuudel ka Eestisse jõudev Disney voogedastusteenus Disney+ ei kavatse panustada vaid lastele ja lapsemeelsetele, vaid on globaalseks võidukäiguks varustanud end uhiuue täiskasvanutele mõeldud kaubamärgiga Star.
Kuu aja eest käivitunud Star saab olema üks Disney+ teenuse kuuest põhilisest trumbist Disney, Marveli, Pixari, Star Warsi ja National Geographicu kõrval. Need koondavad enda alla teada-tuntud kaubamärkide kõikse parema kraami, mida mujalt ei saa.
On ju Disney on juba mitu aastat voogedastusse sisenemise strateegiaga tegelenud. Samuti on nähtud vaeva sellega, et võimalikult suur hulk oma filmide leviõigusi taas enda kätte mängida (just Foxi omandamine aastal 2019 oli siinkohal kriitilise tähtsusega). See on mikihiiremajal ka õnnestunud: vähem kui pooleteise aastaga on teenus suutnud koguda 100 miljonit tellijat ning plaanib aastaks 2026 tellijate arvu poolest selja taha jätta koguni Netflixi, millel on praegu 200 miljonit tellijat.