Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Kuidas pääses spordipoe promoklipp «Ringvaate» eetrisse? Pood: meile polnud seal ühtegi viidet

Copy
Spordipoe kampaaniavideo jõudis ERRi eetrisse.
Spordipoe kampaaniavideo jõudis ERRi eetrisse. Foto: Kuvatõmmis videost/ Youtube

Esmaspäeval, 29. märtsil rääkis Stig Rästa «Ringvaates» oma kogemusest depressiooniga. Rästa on ühtlasi kõneisik Rademari korraldatud vaimse tervise kampaanias ning paljudel vaatajatel tekkis küsimus: kas tegemist oli kavalalt ETV eetrisse paigutatud reklaamiga?

«Nagu iga saatelõiku näinud inimene võis veenduda, siis Rademar brändina polnud saatelõigus isegi mainitud, kuna kõigi huvides on seadusest kinni pidada,» kommenteerib Rademari turundusjuht Karolin Kondrat. «Katteplaanidena kasutati lõike filmitud klipist ning ka seal polnud ühtegi viidet Rademarile.»

«Me ei väida seda, et meditsiinilist sekkumist depressiooni ravimiseks ei ole vaja. Rademar pöörab oma kampaaniaga tähelepanu pigem sellele, et liikumine on üks võimalikest abivahenditest vaimse tervise probleemide leevendadamiseks. Seda näitavad ka erinevad uuringud, et liikumine pakub meie vaimule positiivseid emotsioone,» jätkab ta.

Tagasi üles