Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Spordifirma Nike sattus Hiinas suurde meediaskandaali

Copy
Nike logo firmakauplusel Pekingis.
Nike logo firmakauplusel Pekingis. Foto: Wu Hong/EPA/Scanpix

Sporditarvetehiid Nike sattus Hiinas sotsiaalmeedia skandaali keskpunkti, kui kohalikul veebisaidi Weibo (à la Twitter) hakkas ettevõte levitama üht sõnumit.

Nimelt teatas Nike, et muretseb Xinjiangi elanike inimõiguste pärast. Samuti lisas ettevõte, et ei kasuta selles piirkonnas valmistastud tooraineid.

«Oleme võtnud murega vastu teateid sunnitöölistest Xinjiangi uiguuride autonoomses piirkonnas. Nike ei hangi Xinjiangist mitte mingisuguseid tooteid ja oleme oma tarnijatele öelnud, et ka nemad ei kasutaks selles piirkonnas toodetud tekstiile,» teatas Nike oma avalduses.

Tagasi üles