Igale ekraanisõbrale tuttav filmiportaal IMDb on jõuliselt edasi liikumas oma voogedastusteenusega IMDb TV. Amazonile kuuluv striimikeskkond loodi juba kahe aasta eest, kuid on nüüd uue nime ja muljetavaldava sisukataloogiga trügimas suurte voogajate kõrvale täitsa arvestatavaks konkurendiks.

Amazon lansseeris IMDB striimiplatvormi algselt 2019. aasta jaanuaris ning siis kandis see reklaamide toel toimiv tasuta teenus nime IMDb Freedive. Sama aasta juunis bränditi see ümber kärtsroosa logoga IMDB TVks ning kolmekordistati sisu hulka, mis Amazoni ja IMDb kodulehtedel ning poolesaja miljoni kasutajaga Amazon Fire telepulga vahendusel nähtaval voogedastusplatvormil vaatajaid rõõmustas.

Selleks sõlmiti lepingud muuhulgas nii Warner Brosi, Sony kui ka MGMi filmistuudiotega. «Meie kliendid niikuinii juba toetuvad IMDble, et avastada filme ja sarju ning otsustada, mida vaadata,» käis IMDb asutaja ja tegevjuht Col Needham teenust lansseerides välja igati mõistuspärase argumendi selle loomisele. 

Kommentaarid
Copy