Ansambli The Who poolt rokiklassikaks mängitud lugu «My Generation» on saanud karastusjookide tootja Pepsi uue reklaamikampaania teemalauluks.
The Who «My Generation» sai Pepsi reklaamlauluks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uues reklaamis on Pete Townshendi poolt 1960. aastatel moondub vihane rokilugu kõigepealt sajandivahetuse klaveripalaks, siis 1920. aastate õhtusöögimuusikaks, seejärel Teise maailmasõja – aegseks lauluks ja 1950. aastate rock´n´rolli palaks, jõudes lõpuks välja loo originaalversioonini, vahendab WENN.
Seejärel võtab reklaamis kõlav lugu sobiva kuju 1970. aastate diskolainega kokku sobimiseks, liikudes edasi hiphopi sünniaega 1980. aastatel ning Berliini müüri kokku varisemisega 1990. aastae alguses.