The Who «My Generation» sai Pepsi reklaamlauluks

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Pete Townshend ansamblist The Who

FOTO: Reuters / Scanpix

Ansambli The Who poolt rokiklassikaks mängitud lugu «My Generation» on saanud karastusjookide tootja Pepsi uue reklaamikampaania teemalauluks.

Roger Daltrey ja Pete Townshend ansamblist The Who

FOTO: AFP / Scanpix

The Who

FOTO: Internet

Uues reklaamis on Pete Townshendi poolt 1960. aastatel moondub vihane rokilugu kõigepealt sajandivahetuse klaveripalaks, siis 1920. aastate õhtusöögimuusikaks, seejärel Teise maailmasõja – aegseks lauluks ja 1950. aastate rock´n´rolli palaks, jõudes lõpuks välja loo originaalversioonini, vahendab WENN.

Seejärel võtab reklaamis kõlav lugu sobiva kuju 1970. aastate diskolainega kokku sobimiseks, liikudes edasi hiphopi sünniaega 1980. aastatel ning Berliini müüri kokku varisemisega 1990. aastae alguses.

Tagasi üles