Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Ka kuulsused eksivad! Briti laulja astus netiostuga korralikult ämbrisse

Copy
Laulja Ray BLK 2017. aastal MTV Euroopa muusikaauhindadel.
Laulja Ray BLK 2017. aastal MTV Euroopa muusikaauhindadel. Foto: Doug Peters/Doug Peters/EMPICS Entertainment/Scanpix

Briti laulja Ray BLK, kodanikunimega Rita Ekwere, jagas sotsiaalmeedias koomilist vaatepilti. Nimelt oli lauljatar tellinud endale kalli parka, kuid pärast selle kätte saamist sai ta aru, et astus oma netiostuga ämbrisse.

Me kõik võime netitellimustega eksida ning see valmistab meile üldjuhul pettumust, kuid vahel ka ohtralt nalja. Huumoriga lähenes oma aia taha läinud netiostule ka Suurbritanniast pärit laulja Ray BLK, vahendab Daily Star.

Lauljatar jagas sotsiaalmeedias pilte äsja ostetud parkast, mis läks talle maksma veidi üle 1400 euro. The North Face brändi lilla parka tundus lauljatarile soe ja ta arvas, et see näeb täiega äge välja. Kohale jõudnud parka oli aga naisele veidi suur ja ulatus põlvedeni. «Miks ma näen välja nagu lilla tomat?» küsis lauljatar pettunult. 

Ka BBC raadio Twitteri konto tegi Ray BLK netiostu üle veidi nalja. «Kui su ema ütleb, et sa kasvad sellele järele,» kirjutas raadiojaam oma postituse pealkirjaks, viidates sellele, et emad ostavad lastele riideid vahel suure varuga.

Ühele teisele Twitteri kasutajale  meenutas Ray BLK lilla parkaga «Charlie ja šokolaadivabriku» tegelast, kes paisub hiiglaslikuks mustikaks.

Nigeerias sündinud ja Londonis üles kasvanud Ray BLK põrutas meelelahutusmaailma 2017. aastal, kui ta BBC küsitluse Sound of... võitis. Igaaastase küsitluse raames valivad kriitikud ja muusikamaailma eksperdid parima uue talendi ja 2017. aastal sai selleks Ray BLK. Laulja oli esimene, kes sai sellise väärika tiitli ilma plaadilepinguta.

Youtube'is on lauljataril vaid üle 60 000 fänni, kuid paljud tema muusikavideod on kogunud üle miljoni vaatamise. Näiteks 2018. aastal avaldatud lugu «Run run» ja 2016. aasta singel «My hood», mis valmis koostöös Stormzyga, on teeninud üle 4 miljoni vaatamise.

Tagasi üles