Tallinna Kaubamaja klienditeenindaja nähvas rahakoti uudistajale: vaata, aga ära katsu!

Elu24
Copy
Tallinna Kaubamaja esimese kvartali tulemusi mõjutasid tugevalt valitsuse kehtestatud piirangud.
Tallinna Kaubamaja esimese kvartali tulemusi mõjutasid tugevalt valitsuse kehtestatud piirangud. Foto: Sander Ilvest / Postimees

Elu24 toimetuse poole pöördus naine, kes sattus Tallinna Kaubamaja külastades äärmiselt segadusttekitavasse olukorda. Nimelt sai kaupluses rahakotti uurinud naine klienditeenindajalt manitseda, et kaupa tuleks vaadata silmadega, mitte seda kätega katsuda.

Kaubamaja külastanud naise sõnul oli klienditeenindajapoolne märkus nii ootamatu, et ta ei osanud seepeale enam midagi kosta ning lahkus poest sedamaid. Tagantjärele tekkis tal aga mitmeid küsimusi. Alustades sellest, kuidas peaks ta vaid silmadega vaadates rahakoti sisust ülevaate saama ja lõpetades sellega, et kas kaubamaja on seoses koroonaviiruse puhanguga kehtestanud uue sisekorraeeskirja?

Et olukorda selgust tuua, võttis Elu24 kaubamaja esindajaga ühendust. Selgus, et sellist reeglit kaubamajas siiski pole ja klienditeenindaja tegutses asjade katsumist keelates omaalgatuslikult. 

Avaldame Kaubamaja AS vastuse täismahus:

«Kurb kuulda, et klient meie juures sellise kogemuse sai. Seoses COVID-19 levikuga pole me Kaubamajas selliseid piiranguid sisse seadnud ning tundub, et tegemist on olnud eksitava olukorraga. Kõik külalised on Kaubamajas alati lahkelt oodatud – kaubaga tutvuma, proovima ja katsuma – ning teenindajad on alati valmis abistama, nõu andma erinevate toodete, brändide, toodete hoolduse ja mis tahes muu küsimuste kohta. Soovime, et meie kliendid tunneksid ennast Kaubamajas hästi ning meie jaoks on väga oluline nende tagasiside. Seega julgustame kliente selliste olukordade puhul otse meie poole pöörduma.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles