Tegemist on KFC ning läilade melodraamade telekanali Lifetime koostöös valminud 16-minutilise reklaamfilmiga (mini-movie), mis kannab pealkirja «Võrgutamise retsept» (A Recipe for Seduction) ning teostusest on aru saada, et filmi eesmärk ongi olla nii lääge ja totter kui vähegi võimalik, et teenida ära «nii halb, et lausa hea» kvaliteedimärki. Eneseiroonilise huumori nimel läheb loosi kõik alates halvast grimmist ning lõpetades seebiooperitest tuntud dramaatiliste hetkedeni.
Lopez kehastab loos noort Harland Sandersit, kes läheb rikkurite majja kokaks ning võrgutab ära peretütre Jessica. Paraku on dünastia patriarh jätnud oma perele vaid kuhjaga võlgu ning nii satub tulevane kanataat oma tütrele juba jõuka kosilase välja valinud pereemaga vaenujalale. Retsept nagu seebiooperi piiblist!