Hamburgi reklaamiagentuuri Jung Von Matt loodud klipi «Hoolitse enda eest / Take Care of Yourself» peategelaseks on vanataat, kel on koroonaisolatsioonis kaotsi läinud nii eluvaim kui ka ihuline ramm. Pildid meenutavad talle, kui vahva ja tugev mees ta kunagi oli ja endale mängleva kergusega kuusepuu õlale vinnav naabrimees ei lase unustada, et noorus ei tule iial tagasi. Kuid kunagi pole hilja, otsustab ta – taat otsib välja oma vana sangpommi ning asub naabrite turtsatustele vaatamata trenni tegema. Pühad on tulekul ning keegi ei aimagi, mis meest tegelikult end vormi ajama innustab.
Tuntud Eesti näitlejatest mängivad reklaamis Evelin Võigemasti, Natali Väli ja Anne Paluver.
Reklaamiajakiri AdWeek, The Independent ja veel paljud meediaväljaanded on klipi kuulutanud selle aasta üheks parimaks ehk kindlasti üheks emotsionaalsemaks pühadereklaamiks. Videot on juba ainuüksi YouTube'i eri kanalitel vaadanud 8 miljonit inimest, millele lisanduvad veel teisedki veebiplatvormid ning muidugi tele-eeter ning muud videoreklaamikanalid. Rääkimata paljudest vaimustunud inimestest, kes videot oma sotsiaalmeedias jagavad.
Vaata palju suuri tundeid tekitanud reklaami: