Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

PÜHADEHITT 8 miljonit vaatamist! Eesti näitlejatega jõulureklaami peetakse üheks aasta parimaks

Copy
Evelin võigemast DocMorrise apteegi reklaamis
Evelin võigemast DocMorrise apteegi reklaamis Foto: Kuvatõmmis

Mõni reklaam on nii hea, et vaatad suure rõõmuga! Üks niisuguseid on Saksamaal tuntud veebiapteegi DocMorris Eestis filmitud ja üle ilma kulutulena jõulusoojust levitav pühadeklipp, milles näeb üles astumas ka Eesti näitlejaid. Reklaam on kogunud juba üle 8 miljoni vaatamise ja video on mitmel pool kuulutatud juba selle aasta parimaks jõulureklaamiks

Hamburgi reklaamiagentuuri Jung Von Matt loodud klipi «Hoolitse enda eest / Take Care of Yourself» peategelaseks on vanataat, kel on koroonaisolatsioonis kaotsi läinud nii eluvaim kui ka ihuline ramm. Pildid meenutavad talle, kui vahva ja tugev mees ta kunagi oli ja endale mängleva kergusega kuusepuu õlale vinnav naabrimees ei lase unustada, et noorus ei tule iial tagasi. Kuid kunagi pole hilja, otsustab ta – taat otsib välja oma vana sangpommi ning asub naabrite turtsatustele vaatamata trenni tegema. Pühad on tulekul ning keegi ei aimagi, mis meest tegelikult end vormi ajama innustab. 

Tuntud Eesti näitlejatest mängivad reklaamis Evelin Võigemasti, Natali Väli ja Anne Paluver.

Reklaamiajakiri AdWeek, The Independent ja veel paljud meediaväljaanded on klipi kuulutanud selle aasta üheks parimaks ehk kindlasti üheks emotsionaalsemaks pühadereklaamiks. Videot on juba ainuüksi YouTube'i eri kanalitel vaadanud 8 miljonit inimest, millele lisanduvad veel teisedki veebiplatvormid ning muidugi tele-eeter ning muud videoreklaamikanalid. Rääkimata paljudest vaimustunud inimestest, kes videot oma sotsiaalmeedias jagavad.

Loe ka: EDETABEL 〉 Üllatavad Eesti võttepaigad, mis jõudnud laias maailmas kokku miljardite silmapaaride ette

Vaata palju suuri tundeid tekitanud reklaami:

Tagasi üles