Juhani kirjeldas, kuidas reisil olles jõuavad nendeni tööalased projektid. «Tihti arvatakse, et kui eestlane läheb Eestist välja, siis järelikult ta puhkab. Meie töö hakkab just sel hetkel pihta. Meie peamine töö on videoproduktsioon ja pildistamine. Esimesteks koostööpartneriteks olid hotellid, mis on alustamiseks ideaalne võimalus - lähed uude sihtkohta ja su esimene peatuskoht on juba su tööalane kontakt. Nüüd teeme rohkem brand building töösid. Teisisõnu, kui sul on äge toode ja sa tahad sellele laias maailmas kajastust saada, siis me toodame brändile erinevat reklaamsisu, ükskõik, kus me parasjagu ka ei paikne. See on täna ka meie nišš,» kirjeldas Juhani.
«Esimesed hotelliprojektid ei tulnud meieni päris ise, selle taga on üksjagu tööd. Jälgisime erinevaid kanaleid, näiteks ka teisi sisuloojaid. Kui märkasime postitustes või videotes lahedat koostöövormi, siis otsisime ise internetiavarustest vastavad kontaktid üles ning asusime otse võtmeisikutega suhtlema, muidugi ka ennast müüma,» lisas Katri.
Noored rääkisid, mil moel sarnase elustiili ja tööga pihta hakata. «Mulle meeldib alati naljatleda selle üle, et kõige kiirem viis fotograafiaga raha teenida, on kogu oma tehnika maha müüa. Me kõik peame mingil määral loovutama midagi, et saavutada eesmärk. Me reisime küll väga palju, kuid samal ajal pole meil Eestis oma korterit ega autot. Selline olukord annab võimaluse, et läheme reisile kasvõi iga kell. Seega, tasub mõelda, et kas sarnase elustiili tahtjad on säärasteks loovutusteks valmis,» sõnas Juhani.