TULI ÄRA Bruce Willis äratas autoakude reklaamis ellu oma «Visa hinge» rolli

Spekter
Copy
Bruce Willis DieHardi reklaamis
Bruce Willis DieHardi reklaamis Foto: Kuvatõmmis

Eile õhtul said ameeriklased Foxi telekanalil üle kantud NFLi mängu reklaamipausi ajal olla ajaloolise hetke tunnistajaks: Bruce Willis äratas ellu oma kuulsaima filmi, tänaseks mingil põhjusel jõulufilmiks peetava «Visa hinge» rolli.

65-aastane Willis astub Advance Auto Partsi reklaamis üles vana hea John McClane'ina, kes üritab oma auto DieHard akut välja vahetada. Parimate märulitraditsioonide kohaselt tuleb tal selleks läbi klaasi lennata, ventilatsioonišahtis roomata, vaenlastele säru teha ja vanade sõpradega kohtuda (ka Theo on kambas). Granaadid lendavad, autod lömastuvad, hambad lendavad kuklasse, kõik saavad aru, et tegemist on eneseirooniaga ja kõik on justkui viimase peal. Aga kas ikka on?

Meedia leiab, et tegemist on ühe masendavama klipiga, mida hetkel internetis vaadata saab ja 2020 on isegi olnud uskumatult masendav. Nimelt jääb reklaamist mulje, nagu oleks DieHardi akud juba ammu Willist oma reklaami tahtnud ning nüüd siis viimaks said (koroonakitsikuse tõttu?), kuid üllatusmoment puudub, kuna seda oli ammu arvata, et ühel hetkel ettevõte selle pulli ära teeb.

Nüüd on siis tehtud, tuligi ära. Head vaatamist:

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles