Eeloleval nädalavahetusel peetakse Kehala ringrajal driftihooaja üks ägedamaid võistlusi. Toimuvad niinimetatud superfinaalid, kus kõik kolm võistlusklassi võtavad koos mõõtu. Balti meistrivõistluste kõrgemas - Pro klassis - kolmandat kohta hoidev Oliver Randalu jagas lahkesti videosid ja muljeid rooli tagant.
PARDAKAAMERA ⟩ Istu koos Eesti driftiässaga autosse ja vaata, kuidas rajal kummi kärsatatakse
Pro klassi piloot, Eesti meistrivõistluste hetke liider, 29-aastane Oliver Randalu alustas driftimisega 2017. aastal ning on jõudnud suhteliselt lühikese ajaga oma klassi Baltimaade absoluutsesse tippu.
Vaata, kuidas toimub driftimine piloodi pilgu läbi:
Igapäevaselt Europcari haldusosakonnas leiba teeniv Randalu rääkis, et driftimise võlusõnadeks on keskendumine ja adrenaliin.
«Sul töötavad aju, käed ja jalad, kõik toimub murdosasekundite vältel. Kasutuses on kõik kolm pedaali, rool, käigukang ning hüdrauliline käsipidur. Vahest on adrenaliin nii lakke läinud, et pärast raja läbimist ei mäleta sõidust midagi. Keskendud ainult hetkele, pea on muudest asjadest täiesti tühi,» selgitas Randalu, kes Eesti- Läti meistrivõistlustel hoiab teist positisooni.
Agressiivse sõidustiiliga publikut köitev Randalu lisas, driftimises on füüsiline vorm väga oluline. «Pea käib küljelt küljele, teed vaatame ju põhiliselt ainult küljeakendest, käed-jalad on kogu aeg tööd täis.»
18.-19. septembril Kehalas toimuvast sõust loodab Eesti driftiäss järjekordset adrenaliinilaksu ja loomulikult edukat võistlust.