K, 30.11.2022

MOEGALERII ⟩ Ehtekunstnik Tanel Veenre tähistas Noblessneris vägeva vaatemänguga erilist aastapäeva

Elu24
Ehtekunstnik Tanel Veenre tähistas Noblessneris vägeva vaatemänguga erilist aastapäeva
Facebook Messenger Twitter Whatsapp
Comments

Moe- ja ehtekunstnik Tanel Veenre tähistas täna Tallinnas, Noblessneris oma kaubamärgi 10. aastapäeva. Erilise tähtpäeva puhul said pidulised nautida vägevad moevaatemängu «Mineralia». Vaata, kuidas möödus värvikas õhtu Elu24 moegaleriist.

Ehtebränd Tanel Veenre Jewellery tähistas augustikuu viimasel reedel oma kümnendat tegutsemisaastat suure moevaatemängu ja mahuka raamatuga.

Aastapäeva puhul korraldati Noblessneris moevaatemäng «Mineralia», mille teemaks olid vääriskivid – seda nii keskse sümboli kui ka reaalse materjalina. Teema andis Veenrele võimaluse ühendada kaks tema kirge: mood ja ehted.

Kuldnõela tunnustusest tiivustatuna on Veenre üha enam siirdumas rõivakunsti valdkonda ja seda eelkõige läbi unikaalsete trükimustrite. Kollektsooni «Mineralia» loomisel kasutas Veenre ära ka oma kogemust fotograafina, pildistades mineraalide mustreid ja struktuure, et need siis unikaalseteks kangamustriteks miksida.

Kollektsiooni loomisel palus Veenre disainerina appi ka oma partneri ja moelooja Aldo Järvsoo. «Aldo läbinägelik silm on olnud asendamatuks abiliseks valikute tegemisel ja minu lennukate ideede naise kehaga kooskõlla viimisel,» rääkis Veenre.

Aastapäeva puhul annab Veenre eriväljaandena välja ka mahuka moeraamatu, kus on sõna võtnud ehtekunstniku kaubamärgi jaoks tähenduslikud ja inspireerivad inimesed – fotograafid, modellid, disainerid, lauljad, kunstnikud. Teiste seas jagavad raamatus oma mõtteid ja ilu Evelin Võigemast, Anna Kaneelina, Kerli Kõiv, Britt Samoson, Liisi Eesmaa, Mari Masso, Ingrid Margus ja Toomas Volkmann. «See on ühe kaubamärgi kummardus kõigile, kelle olemasolu on innustanud olema ilusam ja parem,» kirjeldas raamatut disainer ise.

Hiljuti avas kunstnik mitmete organisatsioonide toetuseks heategevuskeskkonna. Nimelt saab TVJ kodulehel endale soetada muinasjutulist disaini, mille ostuga saab igaüks heategevust toetada. Rohkem selle kohta saad lugeda SIIT.

Märksõnad
Tagasi üles