Meedia- ja reklaamipärleid koondavas Facebooki grupis levib pilt Omniva rahuloluküsitlusest, mille koostajal on märkamata jäänud üks üpris suur apsakas.
Lõbus prohmakas: Omniva rahuloluküsitlusse sattus tõeline pärl
«Meie jaoks on oluline pakutava teenuse ja teeninduse kvaliteet, seega oleme väga tänulikud, kui leiate võimaluse vastata allolevatele küsimustele,» juhatatakse sisse Omniva poolt koostatud ja inimeste postkastidesse potsatanud rahuloluküsitlus.
Esimese asjana palutakse inimestel tagasisidet anda selle kohta, kas pildil toodud Selveri reklaam on jõudnud nendeni. Kentsakaks muudab olukorra aga asjaolu, et pildilt ei vaata vastu mitte Selveri reklaam, vaid hoopis konkurendi – Coopi oma.
«Antud küsitlusega soovisime koguda tagasisidet COOPi reklaami kättesaamise kohta. Paraku sattus inimliku eksituse tõttu küsitluslehe teksti viga. Ettevõte palub vabandust klientidelt, kelleni eksitava sisuga küsitlusleht jõudis või jõuab ning palume seda mitte täita ega tagastada,» selgitas apsaka tagamaid Omniva.