Meediaväljaanne New York Post vahendab, et Maxim Cover Girl konkurss on rahaliselt raskustes oleva meesteajakirja viis üle elada ebakindel majandusaeg. Nimelt toimub esmaspäeval avalikustatud kaanetüdruku konkurss tänavu tavapärasest mitu kuud varem (eelnevatel aastatel korraldas Maxim võistlust sügisel, ning võistluse võitnud neiust sai ajakirja jaanuari/veebruari väljaande kaanetüdruk).
Nõnda viitab maikuus algatatud konkurss sellele, et Maxim on tugevamalt toetumas kaanetüdruku võistlusele, ning võistlejatele antud tasulistele häältele.
New York Post vahendab, et konkurss on saanud varem negatiivset vastukaja, kuna soovitas võistlejaid tungivalt julgustama oma jälgijaid ühe dollari eest hääletama, rõhutades, et raha kogutakse veteranidele pühendatud heategevusorganisatsiooni jaoks.
Minul pole palutud tasulisi hääli promoda. – Merle Liivand
Varasematest võistlusest osavõtnud modellid on öelnud, et nad uskusid, et enamus, kui mitte kõiki, kogutud rahast läheb puuetega veteranide abistamiseks, kuid (pisikeses kirjas on öeldud, et) heategevuseks läheb vaid 25 protsenti, ülejäänud 75 protsenti saab Maxim endale.
«Minul pole palutud tasulisi hääli promoda. Pigem on see olnud valikuks ja olen oma sõpradele öelnud, et hääletame nii palju kui võimalik läbi Facebooki (tasuta – toim),» rõhutas Liivand ja lisas: «ongi tore pigem läbi tasuta häälte kõrget kohta hoida.»
Nõnda jääb Liivand Maxim Cover Girl konkursi vastuolulise kajastuse osas siiski optimistlikuks. «Vahel on nii, et kui keegi midagi natuke head teeb, siis ei olda rahul, aga loodan, et veteranid saavad ikkagi toetust.»