Sel kevadel internetis käivitunud projekt «Electrolux Kitchen Stage» tõi Electroluxile Euroopa parima PR-projekti auhinna.
Electroluxi auhinnati esimese köögi-tõsielusarja eest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kitchen Stage» on esimene köögist üles võetud tõsielusari, milles osalesid kolmelapseline Soome perekond ning suur Itaalia pere, kes panid oma kööki veebikaamerad, mille pilti kanti üle internetti. Nelja ja poole kuu jooksul jälgis «veebiköökides» toimuvat üle 420 000 külastaja.
Electrolux Eesti juhi Andres Keskeri sõnul oli projekti üks peamisi eesmärke tarbijate tegelike vajaduste väljaselgitamine.
Electroluxi uuringud näitavad, et inimesed veedavad köögis järjest enam aega ning seda mitte üksnes söögitegemise eesmärgil, vaid ka suhtlemiseks, töötamiseks, muusika kuulamiseks ja teleri vaatamiseks.
Kitchen Stage’i eest pärjati Electroluxi Golden World Award’iga, mida annab välja International Public Relations Association (IPRA).