Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

PILDID Vääna-Jõesuus maasturi veest välja tõmmanud mees: nii halbu olukordi tuleb õnneks üsna harva ette

Copy
Kinni nagu kännu taga.
Kinni nagu kännu taga. Foto: Eero Vabamägi

Laupäeval lõppes maastikusõidu-huviliste õhtu väikese valearvestuse tõttu varakult ning õige raskete umbes tunni kestnud kaevetöödega.

Elu24 fotoreporterile jäi laupäeva õhtul Vääna-Jõesuu rannas silma omapärane vaatepilt. Tuuline ja jäine ilm hoidis liivarannast suvitajad loomulikult eemale, kuid ei takistanud autodega seiklejaid.

Nii leidis ka ühe Volkswageni juht end vesiliivas kinni.

Seepeale kutsuti kohale offroad abistaja Meinhard Mahon, kes oma Nissaniga kiiresti ranna poole suuna võttis. 

«Tuttavad teavad, et mul on suur ja võimekas maastur, samuti postitan pidevalt Facebooki ja Instagrami kaudu erinevaid pilte päästmistest. Ja samuti on minu auto kuulutus olemas ka 4x4help.eu lehel,» selgitas Mahon Elu24-le.

Laigulist Nissani maasturit juhtinud Mahoni sõnul helistasid talle kohalikud pärast seda, kui auto oli kinni olnud umbes 15 minutit.  

Kaevetööd algavad
Kaevetööd algavad Foto: Eero Vabamägi

«Mina tean ainult nii palju, et Volkswagen Amarokiga käidi lõbusõitu tegemas ja loodeti jõe suudmest üle sõita, kuid see osutus sügavamaks, kui esmapilgul paistis,» kirjeldas Mahon.

Auto sai Mahioni kinnitusel veest välja kuskil tunniajase vintsimise tulemusega. 

Lisaks sellele tuli pidevalt värskelt ettevoolanud liiva labidaga eest ära kühveldama.

«Nii halbu olukordi tuleb õnneks üsna harva ette, enamasti saab päästmas käia siiski ainult metsaradadel hädas olevaid autosid või kuskile mudamülkasse kinni jäänud maastureid,» rääkis Mahon.

Vesiliiv on petlik
Vesiliiv on petlik Foto: Eero Vabamägi

Mehe sõnul oleks võinud selline olukord lõppeda väga halvasti, kui oleks olnud õli või kütuse lekkeid.

«Kuid kuna jõkke sõitnud auto näol oli tegu tuliuue autoga, siis õnneks reostust ei olnud,» selgitas Mahon. 

Ta lisas, et samuti oleks võinud suuremate lainetega auto küllili või üldse katusele keerata. «Juba eile oli näha kuidas auto siiski ulpis ja lainte jõul õõtsus ja liikus,» tõdes Mahon. 

Tagasi üles