Karantiin on inimeste harjumusi järsku meeletult palju muutnud. Nii tehti poodides mõned riiulid hüsteeriliselt tühjaks, teiste müük on aga tohutult langenud.
Kauplused avaldasid üllatavad tooted, mille müük on karantiiniga langenud
Supermarketitel võttis aega, et taastuda märtsikuu ostuhüsteeriast. Üle maailma rebiti lettidelt kõik makaronid, tatar, WC-paber ja muu kraam, mis maailmalõpu üle elamiseks vajalik tundus.
Nüüd on poed aga saanud teada, et mõne toote müük on oluliselt kukkunud, vahendab Mirror. Karantiin on vähendanud enim kahe kindla toote müüginumbreid.
Inimesed ei pea karantiinis muretsema, kuidas nende hingeõhk lõhnab. Nii nähti Austaalia Coles'i ketis suurt langust närimiskummi ja pastillide müügiskohe pärast distantseerumise algust.
Loomulikult ei osteta ka enam kinkekaarte restoranidesse ja kinodesse. Coles'i kõneisik kinnitas, et mõnedeasjade müük on siiski veel tavalisest suurem.
Mida rahvas karantiinis teeb?
«Nägime suurt kasvu jahu, pasta ja külmutatud juurviljade müügis,» selgitas ta. Inimesed kokkavad kodus rohkem kas ajaviiteks või vajadusest.
Samuti kasvas kohvi ja juuksevärvi müük. Samas ostetakse ka kinkekaarte, mille eest saab endale veebis meelelahutust lunastada. Arvutimängude müüjad on praegu edukad.
Viimaks on aga lõpetatud piirangud piima ja liha müügile. Neid kuhjati märtsis samuti koju varuks. Vaid jahuvarudega on siiani probleeme, muus osas hakkab normaalne olukord taastuma.