Uuringuportaali TNSMetrix andmetel tõusis eelmise aasta viimasel nädalal Raadio 2 veebilehekülje külastatavus ulmelisse kõrgusesse: 194 360 külastajat. Tavaliselt külastab Raadio 2 kodulehekülge 12 000 - 16 000 inimest nädalast.
Elu24 tõstis Raadio 2 kodulehekülje külastatavuse lakke
«Google Analyticsit vaadates on meil külastajaid tavaliselt Eestist ja naaberriikidest, aga nüüd korraga kogu maailmast, Põhja-Korea, Mongoolia ja paar Aafrika riiki välja arvatud,» rääkis Morna.
Tegelikult ei pruukinud kõik need inimesed, keda TNSMetrix Raadio 2 kodulehe külastajatena loeb, seda lehekülge üldse nähagi. «84,9 protsenti selles arvust tuli Postimehele kuuluva meelelahutusportaali Elu24 leheküljelt,» ütles rahvusringhäälingu portaalide juhataja Aivar Pau.
Ta rõhutas ka, et erinevalt kommertsportaalidest ei väärtusta ERRi portaalid kõrget külastatavust, vaid refereeritavust.
Juhtunu võis olla põhjustatud sellest, et samal ajal kui Raadio 2 veebiküljel oli aastahiti valimise hääletusperiood, oli ka portaalis Elu24 üleval küsitlus portaali külastajate eelistuste kohta aastahiti valimistel.
«Tõesti, aasta kahe viimase nädala jooksul sai R2 kodulehekülg Elu24 kaudu kirja 359 000 unikaalset külastust,» ütles Postimehe arendus- ja turundusdirektor Jaanus Lillenberg. «Selle aja jooksul näidati küsitlust külastajatele ligi 3,1 miljonil korral.»
Sellest hoolimata jäi aastahiti valimisel hääletajate arv tavapärasest väiksemaks. Viimastel aastatel on see olnud natuke üle 10 000, aga seekord jäi see alla 7000. Morna sõnul on hääletajate kahanemine tingitud sellest, et seekord oli hääletusperiood tavapärasest lühem, vaid kaks nädalat.