USA meediahiid NBC Sports teatas, et on Tokyo olümpiamängude ülekannete vahele reklaami müünud juba rekordilise 1,25 miljardi dollari (1,1 miljardi euro) eest.
Tokyo OMi ülekannete vahele müüdi reklaami rekordsummade eest
Kokku on müüdud juba 90 protsenti reklaamiajast, seda vaatamata koroonaviiruse agressiivsele levikule ning mängude alguse võimalikule edasilükkamisele.
«Ületasime hiljuti reklaamimüügis 1,25 miljardi dollari piiri. See ületab kogusummas Rio 2016. aasta mängude reklaamiraha ning tähistab absoluutset reklaamimüügirekordit,» sõnas NBC Sportsi reklaamimüügi asepresident Dan Lovinger.
«Pean lisama, et Tokyo paraolümpiamängude reklaamiaeg on välja müüdud,» ütles Lovinger.
«Reklaamiandjad väärtustavad Tokyo mänge ning tahavad brande siduda aasta suurima meediasündmusega.»
NBC Sportsile kuuluvad olümpiamängude ülekandeõigused USA territooriumil kuni 2032. aastani. Rahvusvaheline olümpiakomitee on seni kinnitanud, et mängud toimuvad planeeritud ajal - 24. juulist kuni 9. augustini.