Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Tokyo OMi ülekannete vahele müüdi reklaami rekordsummade eest

Copy
NBC Sportsi reklaamimüügi boss Dan Lovinger (keskel) on rahul. Kokteilipeol teiste rahameestega sai müügiäss öelda, et Tokyo OM on kompaniile sisse toonud juba üle miljardi dollari.
NBC Sportsi reklaamimüügi boss Dan Lovinger (keskel) on rahul. Kokteilipeol teiste rahameestega sai müügiäss öelda, et Tokyo OM on kompaniile sisse toonud juba üle miljardi dollari. Foto: Joe Scarnici/AFP/Scanpix

USA meediahiid NBC Sports teatas, et on Tokyo olümpiamängude ülekannete vahele reklaami müünud juba rekordilise 1,25 miljardi dollari (1,1 miljardi euro) eest.

Kokku on müüdud juba 90 protsenti reklaamiajast, seda vaatamata koroonaviiruse agressiivsele levikule ning mängude alguse võimalikule edasilükkamisele.

«Ületasime hiljuti reklaamimüügis 1,25 miljardi dollari piiri. See ületab kogusummas Rio 2016. aasta mängude reklaamiraha ning tähistab absoluutset reklaamimüügirekordit,» sõnas NBC Sportsi reklaamimüügi asepresident Dan Lovinger.

«Pean lisama, et Tokyo paraolümpiamängude reklaamiaeg on välja müüdud,» ütles Lovinger. 

«Reklaamiandjad väärtustavad Tokyo mänge ning tahavad brande siduda aasta suurima meediasündmusega.»

NBC Sportsile kuuluvad olümpiamängude ülekandeõigused USA territooriumil kuni 2032. aastani. Rahvusvaheline olümpiakomitee on seni kinnitanud, et mängud toimuvad planeeritud ajal - 24. juulist kuni 9. augustini.

Tagasi üles