Mees rääkis, et töötades täna õpetajana, leiab ta, et õpetamise juures peab olema kindel süsteem. «Süsteemitud teadmised ei aita sind kuidagi edasi ja sa ei oska neid kuigi hästi kasutada. Lisaks mulle meeldib, kui õppimise juures on palju entusiasmi. Kui näen, et õpilane väga pingutab ja tulemust ei tule, siis premeerin teda tihti parema hindega. Olen aru saanud, et kui panna õpilasele hindeks kaks või kolm, siis see enam edasi ei motiveeri. Kui panna mõnikord natuke parem hinne ja öelda, et ta oli seekord väga tubli, siis võib loota, et ta järgmine kord pingutab rohkem,» lisas ta.
Tanel Liira on ühtlasi ka Tartu Observatooriumi külastuskeskuse arendusjuht, mees kirjeldas lähemalt oma tööpäeva sisu. «Minu tööpäev on nagu iga teine kontoritöötaja päev. Algab see sellega, et avan oma tööarvuti ja hakkan inimestega suhtlema. Inimesed tahavad meie juurde tulla kas ekskursioonile või üritust pidama. Ettevõtjad pöörduvad, et tahavad observatooriumi ruumides seminare, konverentse või messe pidada. Koolidele pakume aktiivprogramme. Ennekõike ma suhtlengi inimestega. Võtan külalisi vastu ja tutvustan neile kosmost. See on teema, mis absoluutselt kõiki huvitab! Loomulikult ma ei tee seda üksi, mul on väga hea tiim,» rääkis ta.
«Me kõik vaatame elus kasvõi kord taevasse ja meil tekivad küsimused, millele tahame vastuseid saada. On küsimusi, mida praktiliselt iga külastuse ajal uuritakse, näiteks seda, kas oleme siin üksi või, et kas maakera on lapik. Täna võin öelda, et maakera ei ole kindlasti lapik. Seda, kas oleme üksi, ma ei tea. Täna me kedagi leidnud ei ole. Unistame, et kunagi leiame. See teadmine julgustab, et ehk keegi ikka kusagil on,» sõnas mees.