Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Intiimpesugeeli reklaam vaatab elu läbi suguelundite vaatevinkli

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Intiimpesugeeli reklaam vaatab elu läbi suguelundite vaatevinkli
Intiimpesugeeli reklaam vaatab elu läbi suguelundite vaatevinkli Foto: SCANPIX

Hollandis reklaamitakse Lactacyd intiimpesugeeli erilisel viisil.

Telereklaam on üles ehitatud selliselt, et naiste igapäevaelu vaadatakse suguelundite vaatevinklist, edastab ajaleht Kampanja.

Kolmekümne sekundi pikkuse reklaami tootjaks on reklaamifirma Grey Amsterdam.

Filmiklipis on näha ärkamine, WC kasutamine, jõusaalitreening, hetk diskoteegis, suguelu ja lõpuks tampooni vahetamine.

Reklaamiklippi vaata siit.

Tagasi üles