Ja kui nüüd otsapidi mõtlema hakata, siis ühe kõikehõlmava armastuse asemel on elu täidetud ju hoopistükkis erisuguste armastustega, mida tunneme oma pereliikmete, partneri, sõprade ja kõige muu hea-parema ning teinekord ka pahelise suhtes. Iga üks neist isemoodi kaalu ja jäljega — mõni paneb elu järgi janunema, teine ajab lihtsalt kartulit jooma. Põhivõistlusprogramm võtab nüüd need armastuse avaldumisvormid luubi alla ja pakub filmielamustena vastuseid igat sorti loomusele ning lõpuks ka Uno Loobile.
“Kuldsed hääled” on oma meisterlikus teostuses omamoodi armastuskiri filmikunstile. Nõukogude Liidus lääne filmide dubleerimisega ilma teinud abielupaar emigreerub Iisraeli, kus letialusel VHS-kassettide äril puudub aga endine staatus ja sära. Nii tuleb hilises keskeas kuulsal filmide dubleerijal Ryal oma häälega hoopis erootikaliinil leiba teenima hakata, mis toob äraspidiselt naise ellu rohkem põnevust, kui tema abielu seda viimastel aastatel teinud on. Lugu täis kelmikat huumorit ja tõeliselt võluvat ajastufilmi elamust.
Tõsielul põhinev film avab sügava psühholoogilise draamana naiseks olemise tahkusid islamistlikus maailmas ning seeläbi maailmapilti sügavamalt, kui inforead uudistereportaažides seda suudaksid. Filmi režissööri Narges Abyari film “Hingus” võitis mõned aastad tagasi PÖFFil grand prix´. Nüüd toob Abyar kinolinale loo naisest, kelle abielu Pakistani piiri ääres muutub pärast õndsat mesinädalat süsimustaks reaalsuseks maailmas, mille korraldus käib meeste rusikareeglite järgi. “Täiskuu aegu” pole küll lihtne vaatamine, kuid sellevõrra väga oluline ära näha, et paremini teada ja mõista.