Pühapäevasest programmivalikust leiab nii Hollywoodi kuldajastu glamuuris tuiskavat märulit kui ka väikevarguste ja suure emotsiooniga löövat Briti kraanikausi draamat. Sekka ka hea õnne maagiat kastanite ja merineitsite kujul ning üks ribadeks vaadatud erootikafilmi VHS.
Pühapäev võtab ette tulise pangaröövi ning varastab nii muuseas ka autosid ja südameid
Tänane filmivalik on oma täies mahus veel kordades mitmepalgelisem. Uudistada saab seda siit.
Maailma esilinastus
Robile on oma isa ootustele vastamine justkui iseenda varju tagaajamine. Vargused toovad aga palju efektiivsemalt raha sisse ja pakuvad lõunasöögiks adrenaliini, mis lisab veidigi värvi trööstitule sadamalinna elule. Pealegi on põgenemine üks asi, mida Rob oskab – ta on terve elu pagenud teda ümbritseva reaalsuse eest. Väga tugev näide briti krimidraamast, mis paneb pinevusest hinge kinni hoidmisega tegema tubli mitu kopsuharjutust.
Selle filmi peaosatäitjad suudaksid võluvaks mängida ilmselt iga stsenaariumi. Pangaröövli ja mõrvari Allisoni näitleja, Oscari ja Kuldgloobuse nominent Margot Robbie pikemat tutvustamist ei vaja. Tema partner Eugene’i mängiv Finn Cole täidab teiste seas kustumatut rolli ühes viimase kümnendi parimas sarjas “Peaky Blinders”. “Tagaotsitav” on ajastufilmi võlus tuhiseva Bonnie ja Clyde stiilis põgenemisega klassikaline tükk selle sõna parimas tähenduses, seejuures selle filmi Euroopa esilinastus PÖFFil erakordne.
Maailma esilinastus
Julia Robertsi poolt kehastatud prostituudist karakterit ning tema elulugu filmis “Pretty Woman” on romantiseeritud ja idealiseeritud tänaseks juba kahe kümnendi jagu. Kui romantiline oleks see film olnud aga siis, kui armujaks poleks olnud hurmav rikkur, keda kehastas Richard Gere? “Laura Durandi veider tagaajamine” on võimalus elada kaasa kurikuulsa 90ndate prostituudi südame vallutamise loole ilma Hollywoodi glasuurita ja oma mitme kraadi võrra kurioossemate süzee käikude läbi, mida tuleb selles kahe sõbra teekonnafilmis ette rohkem kui küll.
Euroopa esilinastus
Poeetiline rännak ühe rahvuskultuuri ja kogukonna põlvest põlve edasi antud traditsioonidesse ja elutarkustesse, mis kasvasid kastanimetsade rüpes üle raudse eesriide. Kuivõrd poliitilised režiimid on ajas muutuvad, siis looduse igipõliste ringide vastu ei saa. Vaikselt hakkavad lahkuma need, kelle aeg siin maailmas on täitunud. Ühtäkki selgub, et jäänud on vaid viimane kastanimüüja Marta, kes peab hoidma ja toitma kastanitalude imetabast maagiat, mida tuuakse vaatajani 35 mm filmilindile püütud valgusega.
“Tagasi kodus” toob vaatajani armastuse, mis võtab üha uusi vorme ema ja ta lapse vahel seni, kuni ühel hetkel saab otsa antud aeg. Chang-Rael tuleb pöörduda New Yorgist tagasi oma lapsepõlvekoju, et valmistada oma vähki surevale emale viimne õhtusöök, mis poeb sügavatesse korea traditsioonidesse ja omakorda sealsesse kulinaaria kunsti. Kuigi “Tagasi koju” süžee põhineb väga traagilisel sündmusel, jätab film palju hingamis- ja sisemist analüüsiruumi ning liigutab seeläbi mõtteid eluliselt vältimatu teema ümber ilma tundeid ja hingerahu lõhkumata.