Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Apollo Kino Baltikumi turundusjuht Anett Kutti: lätlased ja leedukad söövad popkorni teisiti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Apollo Kino Baltikumi turundusjuht Anett Kutti
Apollo Kino Baltikumi turundusjuht Anett Kutti Foto: Apollo Kino

Apollo Kino Baltikumi turundusjuht Anett Kutti rääkis intervjuus turundusväljaandele BestMarketing, et Eesti, Läti ja Leedu kinokülastajate kõige suurem erinevus peitub kinos käimise sageduses.

«Euroopa kõrgema kinokülastuste arvuga riikide sekka tõusnud eestlased on väga agarad kinoskäijad (2,75 külastust elaniku kohta), samas kui Leedus on kinokülastuste arv 1,4 ja Lätis 1,3 ühe elaniku kohta aastas. Mis on ka mõistetav, kuna meie naaberturgude kinod ei ole sama mõnusad, värsked ja moodsad nagu Eestis, mistõttu eelistavadki lätlased ja leedukad filmimaailma meelelahutust pigem elutoas teleri ees nautida. Samas on Läti ja Leedu kinopublik palju emotsionaalsem, minnes kaasa erinevate teemaõhtute ja eriüritustega ega pea paljuks tulla näiteks halloween'i õhtul kostümeeritult kinno,» rääkis Kutti.

«Fun fact on see, et kui eestlaste (ja teiste filmirahvuste) jaoks on popkorn soolane kinokaaslane, siis lätlased ja leedukad eelistavad magusat suhkrust või karamelliseeritud popkorni,» jagas ta põnevat tähelepanekut.

Kuidas aga mõjutavad Kutti meelest Netflix ja teised taolised teenused seda, kuidas ja kui tihti inimesed kinos käivad? «Mina usun, et voogedastusteenuste võidukäik toetab ka kinokülastuste kasvu. Need, kellele meeldib tarbida sedalaadi sisu nagu Netflix pakub, armastavad seda suure tõenäosusega ka teistes kanalites nagu kino,» märkis ta.

Loe tervet intervjuud BestMarketingist.

Tagasi üles