Kõik rahaks: miljardär Kylie Jenner teeb rekordilisest meemist kaubamärgi

Kylie Jenner koos tütre Stormiga tänavu augustis.

FOTO: MARIO ANZUONI/Reuters/Scanpix

Vaid 21-aastaselt miljardäriks saanud Kardashianide pere noorim võsu Kylie Jenner tahab registreerida «rise and shine» ehk «tõuse ja sära» isikliku kaubamärgina.

Ülipopulaarseks saanud videoklipist inspireerituna kavatseb Kylie Jenner registreerida uued riiete ning kosmeetika kaubamärgid, vahendab Page Six.

«Rise and shine» ja laululiselt moondatud «riiise and shiinnee» saavad inspiratsiooni eelmisel nädalal laineid löönud internetisensatsioonist. Videorakenduses TikTok levinud klipp, kus Kylie Jenner laulab tütrele Stormile hommikul ikooniliseks saanud sõnad, purustas rakenduse rekordid.

Sellest tehti tohutult versioone ning kavereid. Teine popstaar Ariana Grande tahab klipist koguni laulu teha. Võimalust haistnud Jenner pani kohe oma veebipoodi müügile ka stiliseeritud «riiise x shiiinnee» kirjaga dressipluusid, mis maksid 65 dollarit.

Otsust on tekitanud vastuolulisi reaktsioone. Mitmete arvates on Jenneri poolt veider üritada nüüdseks juba surnud meemi pealt raha teenida. «Ta tõesti arvab, et ta on naljakas,» torgati sotsiaalmeedias. «Need olid päris naljakad, kuni ta liiale läks - tegi dressipluusid ja nüüd ka kaubamärgi,» arvas teine.

Tagasi üles