Filmikriitik Tristan Priimägi peab maailmas rekordeid löövat «Jokkerit» keskpäraseks Hollywoodi filmiks, mille Kuldlõviga pärjamine osundab väärtuskriisile kinokunstis.
Filmikriitik Tristan Priimägi: «Jokkerit» tuleb analüüsida väga kainelt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seoses Colorado massitulistamisega seitse aastat tagasi, mis toimus samuti Jokkeri-Batmani filmi ajal, tugevdati USA suuremate linnade kinodes politseivalvet. Eesti juhtiv filmikriitik Tristan Priimägi leiab, et ohu märke filmis on ja seda tuleb analüüsida väga kainelt, sõnas ta «Aktuaalse Kaamera» kultuuriuudistele.
«Tegelikult on see minu kui kriitiku jaoks suur ohumärk. Kui Veneetsia annab keskpärasele Hollywoodi filmile Kuldlõvi auhinna, siis tähendab see seda, et üks põhilisi art-house'i teenäitajaid on end täielikult maha müünud suurstuudiote lobile,» tõdes Priimägi.
«Mis me selle Veneetsiaga üldse enam peale hakkame, kui see sisuliselt enam mingit uut väärtust ei loo,» märkis ta.