Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Cannes Lions eriseansid: Apollo Kinodes saab näha Oscari-väärilisi reklaame

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sherwood Chaindrite "Termite-ator"
Sherwood Chaindrite "Termite-ator" Foto: Kuvatõmmis

28. ja 29. oktoobril näidatakse Cannes Lionsi 2019 eriprogrammi raames Apollo Kinodes üle Eesti rahvusvaheliselt auhinnatud reklaame.

Ekraanile jõuab ligi 40 reklaamimaailma tipptegijate teleklippi, pakkudes vaatajale nii nalja, põnevust kui ka ühiskonnakriitikat.

Tuntud reklaamitegija ja tunnustatud koomiksimeister Madis Otsa sõnul näeme ja kuuleme ligi 5000 kuni 10 000 reklaamisõnumit päevas. Cannes Lionsi filmiõhtul on hea võimalus teada saada, mida valdkonna professionaalid sellest maailma parimatena esile tõstavad. «Sama kindlalt tasub tulla ka lihtsalt kvaliteetse meelelahutuse pärast, sest peale pikkuse ei jää maailma parimad telereklaamid mitte millegi poolest alla filmi- ja teletööstuse koorekihile. Kogeda neid kinohelis ja -pildis on ainulaadne võimalus,» kinnitab Ots.

Cannes Lionsi loovusfestivali on Lõuna-Prantsusmaal peetud juba 66 korda. Eesti loovkogukonnale on see oluline sihtkoht nii õppimiseks kui ka suhtevõgustiku loomiseks. Parimate reklaamfilmide seansid toimuvad Eestis juba neljandat korda.

Seansid toimuvad 28. oktoobril Apollo Kinodes üle Eesti. Lisaseanss toimub Tallinnas teisipäeval, 29. oktoobril kell 18:00 Apollo Kino Solarises. Samuti näidatakse reklaame ka Rapla ja Märjamaa kinos.

Piletid on müügil Apollo Kino kassades ja internetis alates 30. septembrist, samal päeval on pilet võimalik soetada soodushinnaga.

Osta pilet siit.

Näiteid aasta parimatest reklaamidest:

Tagasi üles