Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Johnny Depp keset Diori skandaali: uue lõhna reklaami peeti rassistlikuks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Johnny Depp.
Johnny Depp. Foto: Scanpix / AFP

Diori reklaaminägu Johnny Depp (56) leidis ennast keset skandaali, kuna prantsuse moemaja uue lõhna reklaami peeti solvavaks Ameerika põliselanike suhtes, vahendab globalnews.ca.

Luksuslik moemaja Dior leidis ennast keset skandaali, kui nad avalikustasid «Sauvage» lõhna reklaamikampaania, mis kujutas Ameerika põliselanike kujundit ja selle keskel Johnny Deppi. 

​«Autentne teekond sügavale põliste ameeriklaste hinge, pühitsetud ja ilmalikule territooriumile,» oli Diori Twitteris reklaamiklipi postituse juurde lisatud. 

Reede hommikul postitatud Diori reklaamklippi hakati koheselt sotsmeedias ründama, sest tegu oli rassistliku, tundetu ja kultuuriliselt ebasobiva reklaamiga.

«Kas kogu kasum läheb Ameerika põliselanikele?» küsis üks Twitteri kasutaja. Teine kommenteeris, et seda prohmakat hakatakse ärikoolides õppima. 

«Prantsusekeelne rassism ei kõla peenemalt,» kirjutas veel üks Twitteri kasutaja.

Dior on selle reklaami oma Twitterist pärast sotsmeedia rünnakut maha võtnud, aga ühe Twitteri kasutaja kontol on reklaamiklippi veel näha. 

Tagasi üles