Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Paar sai eluaegse easyJet lennukeelu väga totral põhjusel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Easyjet. Pilt on illustratiivne.
Easyjet. Pilt on illustratiivne. Foto: Reuters/ScanPix

Kenny Rainford (53) broneeris endale ning oma naisele 220 euro eest lennupiletid Liverpoolist Hispaaniasse. Lennuväravas pidasid töötajad nad aga kinni, sest nende lennupiletid olid kogemata pettuse teel omandatud, vahendab Daily Mail.

Kenny ostis endale ning abikaasale lennupiletid Instagrami lehelt, teadmata, et tegu on petuskeemiga. Neile soovitas lehekülge Kenny sõber. «Ta oli sealt varem edukalt lennupileteid ostnud,» täpsustas Kenny.

Samas ei kiirustanud Kenny ostu tegemisega. «Ma isegi kirjutasin neile ja küsisin, kuidas nad pileteid nii odavalt saavad. Nad vastasid, et ostavad neid hulgi ja ma ei pidanud seda ebatavaliseks,» kirjeldas Kenny, kelle sõnul oli ta väga ettevaatlik.

Ainus, milles paar enne lennuväravasse jõudes kahtles, oli pardapääsmetel olev võõras nimi. Piletid müünud firma väitis, et tegu oli aga lihtsalt tehnilise veaga. Tegelikkuses olid Kenny ja ta abikaasa saanud kloonitud pardapääsmed.

Lennuväravas koolinud lennupiletite avastamisel, käskisid easyJet turvatöötajad, vaatamata paari protestile, neil lennujaamast lahkuda. Lisaks pandi paarile peale easyJet eluaegne lennukeeld.

«Oleme neile andnud kõik dokumendid, mis tõestavad juhtunut ja seda, kuidas me pettuskeemi ohvriks sattusime, aga hetkel oleme ikka lennukeelu nimekirjas,» kurtis Kenny. Olukorra juures peab Kenny kõige absurdsemaks seda, et nad saavad siiani e-kirju easyJet pakkumiste kohta. 

easyJet esindaja sõnul on klienditeenindus Kennyga ühendust võtnud, et leida olukorrale lahendus ning paari lennukeeld katkestada.

Tagasi üles