Murelik Twitteri kasutaja Matthew Harris postitas sotsmeediasse pildi naisest, kes oli ostnud pileti tänasele EasyJet lennule Suurbritanniast Genfi. Lennukisse jõudes avastas aga naine, et talle oli müüdud koht «taburetile» - istmel puudus seljatugi!
Fotouudis: EasyJet müüs naisele lennukis koha «taburetile»
Harris jagas enda Twitteri kontol pilti EasyJet lennust Lutonist Genfi, kus on selgelt näha, et naissoost reisja istekohal puudub seljatugi.
«EasyJet trumpab seljatoeta istekohtadega Ryanairi üle. See on lend 2021 Lutonist Genfi. Kuidas saab selline asi lubatud olla,» kirjutas Harris murelikult.
Ta liitis postitusega kaks EasyJet Twitteri kontot, Ryanairi, Genfi lennujaama ning sealhulgas ka Rahvusvahelise Lennutranspordi Ühenduse ning Euroopa Liidu Lennundusohutusameti.
#easyjet beats @Ryanair to have backless seats. @IATA @EASA this is flight 2021 Luton to Geneva. How can this be allowed. @GeneveAeroport @easyJet_press @easyJet pic.twitter.com/EthMoWRR8P
— Matthew Harris (@mattiasharris) August 6, 2019
Järgmise postitusega Harris lisas: «paneb imestama, kui turvaline oli ülejäänud lennuk. See oli tema istekoht. Pärast pardaleastumise lõppu liigutati ta uuele istekohale. Pole kindel, mis oleks siis saanud, kui lend olnuks täiesti broneeritud.»
Lõpetuseks märkis Harris ära, et foto autor oli tema partner.
One has to wonder how safe the rest of the plane was. This was her seat. The lady was moved to a spare seat once the flight was fully boarded. Not sure what would have happened if the flight was full.
— Matthew Harris (@mattiasharris) August 6, 2019
My partner took the photo.
-- end --
Esimesele postitusele reageeris kiirelt ka EasyJet Twitteri konto, kes vastas mehele 15 minutit pärast šokeeriva pildi üleslaadmist täna hommikul 10.17.
«Tere, Matthew, aitäh, et osutasid probleemile tähelepanu, enne kui saame uurimist alustada palume foto eemaldada ja siis saatke meile privaatsõnum lisainformatsiooniga, et saaksime teid paremini aidata,» kirjutas EasyJet sotsmeedia esindaja Ross.
Hi Matthew, thanks for bringing this to our attention, before we can investigate this could I ask you to remove the photograph & then DM us more info regarding this, so we can best assist you. Ross https://t.co/Qq2zhBAizh
— easyJet (@easyJet) August 6, 2019
Vaatamata lennufirma palvele, Harris postitust Twitterist maha ei võtnud.
«Kohe kindlasti mitte. Siin on reaalne foto lennukist, mis on teel Genfi poole,» täpsustas Harris.
Absolutely not. This is a real photo of a plane currently decending to Geneva pic.twitter.com/BULiB4H3jt
— Matthew Harris (@mattiasharris) August 6, 2019
Seepeale vastas eelnevale postitusele uus EasyJet sotsmeedia esindaja, Dan, kes kirjutas: «saan täiesti aru. Oleksin tänulik, kui saaksid mulle privaatsõnumites rohkem infot saata. Kas sa oled sel lennul või on see foto sulle saadetud?»
I completely understand Matthew. If you could send me through a DM with more info however, I would appreciate it. Are you on this flight or have you just been sent this? - Dan https://t.co/Qq2zhBAizh
— easyJet (@easyJet) August 6, 2019
Tundub, et rohkem Harris ega EasyJet olukorda kommenteerinud ei ole. Selguseta jääb ka see, kas Harris saatis lennufirmale privaatsõnumi või mitte.
Olukorrale EasyJetilt kommentaari küsinud The Independent tahtis teada, kas seljatoeta istekoht oli naisterahvale määratud. Suurbritannia suurim lennufirma vastas järgmiselt: «ühelgi reisjal ei olnud lubatud nendel kohtadel istuda, need olid mitte töökorras ja ootasid remonti.»
EasyJet sõnul on turvalisus nende kõrgeim prioriteet ning kõik nende lennukid opereerivad rangete turvanõuetele vastavalt.