«Tere, Matthew, aitäh, et osutasid probleemile tähelepanu, enne kui saame uurimist alustada palume foto eemaldada ja siis saatke meile privaatsõnum lisainformatsiooniga, et saaksime teid paremini aidata,» kirjutas EasyJet sotsmeedia esindaja Ross.
Vaatamata lennufirma palvele, Harris postitust Twitterist maha ei võtnud.
«Kohe kindlasti mitte. Siin on reaalne foto lennukist, mis on teel Genfi poole,» täpsustas Harris.
Seepeale vastas eelnevale postitusele uus EasyJet sotsmeedia esindaja, Dan, kes kirjutas: «saan täiesti aru. Oleksin tänulik, kui saaksid mulle privaatsõnumites rohkem infot saata. Kas sa oled sel lennul või on see foto sulle saadetud?»
Tundub, et rohkem Harris ega EasyJet olukorda kommenteerinud ei ole. Selguseta jääb ka see, kas Harris saatis lennufirmale privaatsõnumi või mitte.
Olukorrale EasyJetilt kommentaari küsinud The Independent tahtis teada, kas seljatoeta istekoht oli naisterahvale määratud. Suurbritannia suurim lennufirma vastas järgmiselt: «ühelgi reisjal ei olnud lubatud nendel kohtadel istuda, need olid mitte töökorras ja ootasid remonti.»
EasyJet sõnul on turvalisus nende kõrgeim prioriteet ning kõik nende lennukid opereerivad rangete turvanõuetele vastavalt.