Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Fotouudis: EasyJet müüs naisele lennukis koha «taburetile»

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Easyjet. Pilt on illustratiivne.
Easyjet. Pilt on illustratiivne. Foto: Reuters/ScanPix

Murelik Twitteri kasutaja Matthew Harris postitas sotsmeediasse pildi naisest, kes oli ostnud pileti tänasele EasyJet lennule Suurbritanniast Genfi. Lennukisse jõudes avastas aga naine, et talle oli müüdud koht «taburetile» - istmel puudus seljatugi! 

Harris jagas enda Twitteri kontol pilti EasyJet lennust Lutonist Genfi, kus on selgelt näha, et naissoost reisja istekohal puudub seljatugi. 

«EasyJet trumpab seljatoeta istekohtadega Ryanairi üle. See on lend 2021 Lutonist Genfi. Kuidas saab selline asi lubatud olla,» kirjutas Harris murelikult.

Ta liitis postitusega kaks EasyJet Twitteri kontot, Ryanairi, Genfi lennujaama ning sealhulgas ka Rahvusvahelise Lennutranspordi Ühenduse ning Euroopa Liidu Lennundusohutusameti. 

Järgmise postitusega Harris lisas: «paneb imestama, kui turvaline oli ülejäänud lennuk. See oli tema istekoht. Pärast pardaleastumise lõppu liigutati ta uuele istekohale. Pole kindel, mis oleks siis saanud, kui lend olnuks täiesti broneeritud.»

Lõpetuseks märkis Harris ära, et foto autor oli tema partner.

Esimesele postitusele reageeris kiirelt ka EasyJet Twitteri konto, kes vastas mehele 15 minutit pärast šokeeriva pildi üleslaadmist täna hommikul 10.17. 

«Tere, Matthew, aitäh, et osutasid probleemile tähelepanu, enne kui saame uurimist alustada palume foto eemaldada ja siis saatke meile privaatsõnum lisainformatsiooniga, et saaksime teid paremini aidata,» kirjutas EasyJet sotsmeedia esindaja Ross.

Vaatamata lennufirma palvele, Harris postitust Twitterist maha ei võtnud. 

«Kohe kindlasti mitte. Siin on reaalne foto lennukist, mis on teel Genfi poole,» täpsustas Harris.

Seepeale vastas eelnevale postitusele uus EasyJet sotsmeedia esindaja, Dan, kes kirjutas: «saan täiesti aru. Oleksin tänulik, kui saaksid mulle privaatsõnumites rohkem infot saata. Kas sa oled sel lennul või on see foto sulle saadetud?»

Tundub, et rohkem Harris ega EasyJet olukorda kommenteerinud ei ole. Selguseta jääb ka see, kas Harris saatis lennufirmale privaatsõnumi või mitte. 

Olukorrale EasyJetilt kommentaari küsinud The Independent tahtis teada, kas seljatoeta istekoht oli naisterahvale määratud. Suurbritannia suurim lennufirma vastas järgmiselt: «ühelgi reisjal ei olnud lubatud nendel kohtadel istuda, need olid mitte töökorras ja ootasid remonti.»

EasyJet sõnul on turvalisus nende kõrgeim prioriteet ning kõik nende lennukid opereerivad rangete turvanõuetele vastavalt.

Tagasi üles