Töötellimusel fikseeritud ning teostatud töödeks oli:
- Hooldus B, mis on sõiduki korraline tavahooldus
- Piduriketaste ja -klotside vahetus
Hoolduse käigus vaadati üle sõiduki üldine seisukord ning arvele oli lisatud märge sõidukil leitud vigade kohta, mille hulgas oli ka märge mootori juhtplokis diferentsiaalrõhu anduri kohta. Antud info ja arve kättesaamise kohta on dokumendil ka kliendi allkiri.
Loetelu autol leitud vigade kohta:
- V.E pikihoova puks katki (vahetada paaris).
- V.E logariots katki (tagumine).
- Esistange paremalt katki.
- Seisupidur ei liigu korralikult (jääb veidi peale).
- V.E poritiival triip (värvivigastus).
Siis selgus, et klient või keegi, kellel on autole juurdepääs, oli autoga omavoliliselt manipuleerinud.
- Peale tarkvara uuendust mootori juhtplokis aktuaalne viga tahmafiltri diferentsiaalrõhu anduri kohta. Anduril pistik lahti ja ära isoleeritud. Tarkvaraga manipuleeritud? Võib põhjustada probleeme. Vaja täpsemalt defekteerida.
29.07.2019 tõi Hunt auto tagasi, et viidatud puudujääkide kõrvaldamiseks teha pakkumine. Silberauto Eesti Järve esinduses 29.07.2019 tehti pakkumine teostamist vajavatele töödele kokku summas 4 400,71.
Silberauto Eesti AS selgitas lähemalt 29.07.2019 esitatud pakkumist ja sõiduki seisukorda, mis tuvastati korralise hoolduse käigus, järgmiselt:
Sõiduki mootori heitgaaside järelpuhastussüsteemi tahmafilter DPF on oma kestast mehaaniliselt eemaldatud, diferentsiaalrõhkude andurite pesad on kinni keevitatud, andurid ise on lahti ühendatud ja pistikud ära isoleeritud. Mootori juhtploki tarkvara on manipuleeritud. See on otsene põhjus, miks süttis mootori hoiatustuli peale tooteparanduskampaania teostamist.